Followers

Friday, July 10, 2009

Minggu Mara..(1)~besh2

Dah pown ciap..semalam buat.nieh hasilnyew=)
20cakes yang ditempah ssp..
dak2 kart mara panggil aku"ann kecik"
Fuh!stdy2..nota belambak..cok test
Aku shukew snap2 pic..den..hantar ka..hehehe..adew lah.=)
Baju uniform mara..oke lah.."xseksi sangat..okok"bak kate pa=p
Rumah sewa yang bakal disewa..hee..
Hat bawah yang belah kiri tuh..bilik aku lah=)
Fuh..mule2 cikgu lah tunjuk demo
kedua..aku pulak ah yang try2..hee..berat doe bendeh uh..alahai..cam pondan jur kan aku wart..hik2
Tyme nieh tengan test..heee~sempat lagi kami berposing
Pasnie aw de pwng sakit..leh ah wart cikit kn=p
Memang segan ah tyme nieh..owng 1st pompuan yang cikgu panggil nak wart demo..kire test lah

Sebelum test..hee..peace dulu lah beb
Buka mulut dye..den..kite cium dye ah..heee..ish..nakal ah pulak=p
Tapi yang aku tau..kiteowng dapat mark tinggi ah=)

No comments: