Followers

Thursday, July 9, 2009

Rezeki...

Hari nieh..mcm bese lah..kul 7.15 pagi
aku da bergegas ke class..PERGH!jem siot..
Terpaksa redah jur lah..
Class macam bese lah...Pagi2 lagi da de test..minggu nieh..nak kate tiap2 ri lah aku de test..
berjage sampai lewat malam..Huh..Thanx pa..teman kan ann=)
Humm..tyme aku tengah betulkan tudung dekat toilet..den..nani..kawan aku..

"ann!ade orang tuh nak order kek dekat ko..cepat lah"

Selama nieh..aku juz berdoa..agak pintu rezeki terbuka luas dekat aku..
hari nieh..memang rezeki aku pown..
cikgu hem dr ssp order cakes.
20 biji..
alhamdullilah lah..
fuh!!
memang bz hari aku rini..
esok aku pown xtau same ade...boleh hadir ke class keh x..
cz 20 biji cakes yang ditempah..nak ESOK!
skunk da 12 biji cakes masak..
lagi 8..
cepat2...

No comments: