Followers

Monday, July 13, 2009

Perut kuh...buncit..aahhh


Barang2 nak wart waffer

hee..thnx alif..snapkan tok ann



semua nieh aku wart n aku hias...alah..bawu sikit...
percubaan pertama..aku amat berpuas hati ah


lawa2 kn..nyum2..
sume neih..aku sapu kowt..
FUH!.buncit pwot aku

Hari neh..hari yang paling malas aku ak nak g class..
aduh..pagi2 kne tmpuh jem...haish!
Sape sanggup ah.??pasuh..isnin-jumaat..jalan yang same..aiya
macam mane lah owng yang keje kn..tiap2 ri..mesti BORING AH!!
tuh karenah dekat jalan.. BELUM agy kat dalam class??
len ark ctewnyew..aduh!
kalau kite rapat gan laki..kate gewdix ah pe..
neh masalanya..laki yag dtg gewdix gan kite??

pe kes??

ish!
So..aku lagi sanggup bersendrian..dari ramai kawan dalam class tuh
berkepit dengan hp...
msj2..dengan..hee.pa..
hoho..thnx pa..eman kan ann=)


Kisah aku hari nieh..besh2 skit..
aku da mula masok bengkel..
yeah!
masak2..
so..jadual aku minggu nieh..
penuh dengan buat desert panas n sejuk..
Badan pown...++ ah..
ish...
isau gak..nieh kne selalu jog nieh..
aw x..badan jadik TONGDRAM AH T!!
Hari nieh..group aku..
wat waffer..hat len pe tah..huh..
group aku lak.
humm..de alif..dak kembar tuh..fuh..agy ah..budak pompuan uh..jelesh2 jur tgok aku gan dye..
aiyo..plzz ah...nak sngat alif?mek ah..ish
sal alif nieh ah..bnyk budak class aku cam..pe tah..perangai dyowng..
eeee..aku kawan ah gan alif!!
dah lah..malash2 nak ctew sal dak2 giat
sakit hati+jiwa t
hee~
Humm..akhir ctew aku hari nieh..
pas group aku da ciap2
Cikgu panggil group kiteowng..hee..
group 1st
cikgu...
hummm...
kasi komen ah...
HEE~waffer korang buat nieh sedap2..
hiasan pown menarik.
den..cikgu pown suap ah kat aku..waffer uh..
besh2..
terasew sangat2 eh...
cikgu sayang aku..
hee..
pasnieh..leh ah pas test kn..heee
kesimpulan citew aku rini:

Aku letih sangat2 rini..hari yang bosan+besh2 cikit..
besh msok bengkel
n xbesh bilew sownk2..
Tapi nasib de owng teman=)
so...kite enjoy..hee







No comments: