Followers

Saturday, July 18, 2009

serdang-putrajaya

muax!
heee..
dye kate buruk?
sampai hati yek..
tumbuk kang..
hehehe

peace~
aku nampak ketot kali nieh..


Kelihatan nakal di tasik putrjaya~

eka gelax bilew aku tinggi..sakai eyh..hee~

hee~chumel ark?
wane pinky ah..humm..
sempatlagi aku beli pembalut adiah nieh..
juz 4 him
heee
=)


ketinggian kuh akhirnya terselah..
sape kate aku ketot?
hee~

hee~
Thanx ka..
sayang ko ah~

Hari nieh kire hari besh aku..
aku hangout dengan kwngkawan sekolah..
wah..sude lame tidak huha2..
sek2 bz dengan class jur..walaupon temapt belajar kiteowng dekat2
adeh!
Plannyew nak ke mines jur hari nieh..
aku drve..yeah!
lepash ah..nasib ah aku nieh semangat tinggi.hee
tgok wayang..ctew buduh!
adeh!!
Den..plan ke tasik putajaya..
pas lagi..hee..
aku hadi drver dyeowng..huh
dalam kete tuh memang xsah ah aw xdengar sore aku gelax
thanx geng..cz wart aku haapy gilax rini
destinasi;
Tasik putrajaya yang berhampiran masjid putrajaya
taman botani
Huh~
den..kami ke kawasan eka..
memang syok disana
de buah2
nyum2..
singgah untuk mengaut buah jur
huh
letih dibuatnyew..
seharian xdok rumah
pengalaman baru lah..hehehehe~












































No comments: