Followers

Sunday, August 2, 2009

Ada Hikmah Semua Ini



Sejak dye balik cuty sem..yup!jarang sekali kiteowng msj..
tapi xpewh lah..aku try paham jugak..myb dye nak spend tyme dengan family dye kan..
Den..sampai 1 tahap tuh aku macam hilang kepercayaan dekat dye..
nasib lah dye xplain dekat aku sume..
"Saya sayang awak tau"tuh yang dye kate dekat aku
aku tah lah..aku tau "cinta jarak jauh"memang banyak dugaan..kepercayaan yang tinggi mesti kite letak dekat pasangan kita..

Den..humm..sumenyew settle hari nie..dye memang nak aku berdikari..cz sebelum nieh memang aku terlalu banyak bergantung dekat dye..
Bila umor da meningkat..kite akan rasa malas nak msj..aku pown rasa mcm tuh da sekarang.aw de pape..juz coll..easy kowt.

Aku sekarang nieh pown da berdikari..cz tuh yang dye nak..dye nak aku belajar dari sekarang..dye takut kalau2 kiteowng xde jodoh..so..aku still lagi leh berdiri dengan kaki aku sendrik..aku xdew jatuh teruk...
Aku xleh letak 100% harapan..jodoh dengan dye..
panjang lagi perjalanan hidup aku..
aku xsalah kan dye pown..pe yang dye kate tuh memang betul pown.aku xleh da nak berfikiran macam budak2..kena berfikiran matang=)

Tapi sekarang nieh..aku berserah jur..selalu berdoa..
Esok cukup 7BULAN aku dengan dye..
alhamdullilah
dye n aku still lagi jage hub nieh
walaupown cinta nieh jarak jauh
dalam setiap hubungan mesti ada pahit n manis.
itu lumrah percintaan=)
kita mesti tau handle nyew..insyallah..sume akan owkey and salah sownk dari kite msty mengalah..

p/s:sayang...owng sayang awak....hope awak akan stdy lelok..jangan nakal2..yup2..maaf awak diterima..=)





No comments: