Followers

Tuesday, August 4, 2009

love heaven..wee~

Me with syai at alamanda
My pooh..meyh2 kan..1st tyme dalam life buat uh
Nak kat siap dah=)
Kusyuk wart sticker pasir
cantik sangat ah!..itu ikan..lamew gak aku usya..lawa doe





Baru-baru nieh
class hari sabtu da pown stat..aku kena g lah..
cz hari jumaat..aku dapat MC..cz nak check..
alhamdullilah ah cz aku just deman biasa jur

Aku habis class awal..dalam pukul 1 tengah hari
Den..aku men larik2..hee..alif bawak aku g pesta bunga orkid dekat putrajaya..
aku teringin sangat2 nak pergi..den alif bawak lah aku..hehehe..
*thanx alif*
aku xleh nak g..cz kete aku tyme tuh dalam bengkel..
so..tumpang alif..wee~

SANE MEMANG BESH2!
BUNGE2 WAT BINATANG..SUME2 AH..LAWA...

Humm..kat sane..aku men sticker pasir..besh2 sangat..alif tolong aku ah..
cz tengah panas terik ah tyme tuh
aku nak sangat buat bndew nieh dari kecik..tapi xk'smpaian ah..hehehe..
alif bagi aku buat..n teman aku..walaupown..da bsaq2?
hee
sume dak2 kecik jur kowt tyme uh..aku sownk jur basaq
Kiteowng balik dalam pukul 2..jap jur
cz nak g alamanda pulak
dak2 turun sane..lepak kat sane..heee~

besh2 gilax ah=)

No comments: