Followers

Tuesday, August 4, 2009


Kek hasil deco aku gan nurul
Hasil deco aku dengan alif
Huh~..akhirnya siap jugak eh

Hari nieh Class aku full dengan buat cakes,deco butter ising,fondant sume lah..memang amik masa tok sume tuh..n sume dak2 GM buat leh tahan lah..saingan dye..FUH!..
Aku ingat cakes aku xkan menjadik..last2..mek ko... 2biji aku leh deco..same style..cz kiteowng dalam 1 group=)

Den..aku dapat msj dari kawan bek aku dari f2..
tyme aku sek kart Pahang
yeah..sebaya aku..tapi da pown kawen..dan..
barus jur dapat cahaya mata
wah..chumell sangat baby dye..
laki
muhammad aidi syamreen
Aku doakan ko bahagia dengan suami ko..n baby baru nieh..
ya allah..seyesh aku kate..aku windu nak jumpa ko sayang
nanty aku balik pahang..kite jumpa erk=)
aku tunggu hari tuh
xlama lagi
insyallah

No comments: