Followers

Monday, September 7, 2009

18th birthday

Jumaat
Berbuka pusa di GiatMara

Malam tuh..kiteowng de buat jamuan tok budak2 Gm berbuka puase..semua berkumpul..termasuklah budak2 batch yang lepas..

Den malam tuh jugak..cikgu da sedia kan kek yang besaq untuk budak2 yang lahir bulan september....dan aku salah sownk daripadanya...=)

Sabtu
Berbuka puasa di rumah maktok...

Yeah..wan suruh balik..cz nak buat bbq malam tuh..semperna birhday aku yang xlama lagi...
memang meriah..cz semua dapat berkumpul..kecuali..abang n bangah jur yang xdew=(..aish...

Ahad
Huha2....bersama family&akak. & berbuka puasa bersama family=)

Isnin
Pagi2 lagi..dah ada orang coll

Happy Birthday to you....
Happy Birthday to you...
Happy Birthday to cean..
Happy Birthday to you....

Aish....Dah besaq rupewnyew aku..hehehehe...panggilan yang pertama...wish yang pertama jugak..dari Zufar..heheh..thnx ya pa=)...

Haaa...hari isnin(7 september)..aish...hari yang aku tunggu2..aku da pown besaq..&&xleh nakal2 dah...=(...*lambat update cz bz memanjang minggu nieh...

Panggilan dan sms yang diterima..aish...membuatkan aku xleh lelapkan mata sampai pukul 3 pagi..esoknyew da lah ade classs...tapi papepown...thnx kat kengkawan yang wishkan birthday aku...nana,belle,farah.....n malove..thnx sayang..muax3..cayunk awk eh=)

Kali nieh aku sambut xdew ah macam tahun2 sebelum nieh..haaaa..mek ko...dari hari jumaat tuh sambut..aish..semua cz nak merasew sambut dengan semua owank..=)

Hari nieh..aku sambut birtday aku dekat hospital...dengan bell,nurul,zam,alep n adam...
sengajew sambut di hospital..cz adam still lagi dalam wad..temani dye lah...=)

Tahun nieh..tahun paling besh2 aku..aku dapat..rantai,gelang kaki n gelang tangan...kling2...siap de bunyik g uh...n aku dapat tudung...from someone...heee~
Bak kate dye...aku lebih sopan bila bertudung n lebih chumil bilew dengar loceng yang berbunyik..macam tucing..aish!

Den..malam yang dihiasi dengan bintang n bulan...sempat lagi aku singgah dekat Playground.men2..hehehe..thnx alep..teman kan..hoho...syok habis lah malam tuh...
Rasa macam xnak balik pown de...hehehe




No comments: