Followers

Friday, September 4, 2009

Kebencian

Dasar laki xsedar diri..da ada anak bini...anak pulak baru masok 5 bulan..n bini pulak baru 23..muda..lawa pulak tuh...tapi ko gi gatal kat betina len pehal...eee..sedar ah diri tuh...
yang perempuan tuh satu..ko tau kan..hat laki uh da ada bini.xdew laki len keh yang ko nak...fikir lah sikit kalo orang tau.n lau bini dye tau..dye tuh da lah perempuan...ya allah..jangan ah wart keje gilew..

Dah lah gatal...cukup lah sorang ko gatal2..jangan lah 2-3 perempuan pown ko nak rapat2..lepas tuh selumber deq ko jur..tangan merayap2 dekat budak-budak tuh..ko pikir dak perempuan tuh suke pe yang ko buat...ko ingat ko tuh bek n hensme sangat keh??ko tuh da tua..pangkat gan dak2 perempuan tuh macam anak dengan bapak lah...

Geli kowt kowt!!!

2 comments:

nikqistienna said...

hehe sabar ann. sabar. lelaki mmg macam tu. tp bukan semua la. jadi pandai2 lah kita cari lelaki yang sesuai dengan kita, insyaAllah

piNky LuCiA said...

ann.. kenapa ni? cuba bawak bertenang.. huhu.. tak semua lelaki macam 2.. tapi ade laa lelaki macam tu..

tapi ann bawak bersabar eh.. jgn marah2 gini.. cepat tua.. kedut muka.. ;p