Followers

Wednesday, September 2, 2009

8 Bulan

Huh..akhirnya..genap lah 8 bulan hubungan aku gan sidye..Alhamdulillah lah..semua da macam dulu..sekarang nieh..aku rasa sangat2 lah bahagie dengan sidye..

sebab..aku da dapat LUQMAN yang aku kenal dulu..
aku bersyukur sangat2..
cz dye still lagi sayang hubungan nieh..
n still lagi jage dengan elok..
aku xmintak pape pown dekat dye..juz..aku nak dye macam sekarang nieh..
amek berat pasal aku..semua lah..
aku suke sangat2 lah..
dye sekarang pandai lah jugak jage hati aku..
thanx dear...

aku juz nak kate...aku bahagie sangat dengan ko lah luqman..hehehehe..
Jage hub nieh lelok keyh sayang..
kite try sedaye upaya...untuk bahagie kan awk..dan kita nak awak selalu rasa awak nieh len dari yang len ah..dari kawan2 awk..maksudnya..awk owng special ah=)..heee~

last...thnx for everythings sayang...mmmmuuuaxx!

No comments: