Followers

Friday, September 25, 2009

~~my oxygen~~

24.09.2009

Hari nieh..pukul 6 pagi agy aku da bangun..punyewlah excted nak jumpa Luqman..
humm...pertemuan yang agak lama lah jugak..
dari pukul 10.30-2.00

Pada mulanya..aku da berpakat dengan kak kin..
nak wart suprice ah kart luqman..katenyew aku xdatang sebab xsehat..
memang aku xsehat pown sebenarnyew..
tapi sebab bukan selalu dapat jumpa kan..
g jur lah..senyap2..hehehehehe

Jumpa2..pergh atok n nenek dye pown ade~
adeh!!
Tyme aku borak2 dengan tok dye..luqman tengah beratur denagn ayah dye..nak uruskan ticket n barang dye...dye pandang dari jauh jur..hehe..jahat tol tinggal aku..aish

Thnx kak kin..cz snapkan pic nieh...=)
Lepas da settle sume...hee~
kitewong g KFC..nak brkfast ah katekan..
Den..hehehe...

Kiteowng jalan2 jap kart KLIA uh...juz berdua...da lmew agaknyew aku xmanjew2 gan dye..
tah lah..lepas nieh bilew agy kn..
hummm

eee..gwam dekat jerawat dye..hee~

curik2 snap..hee~tyme jumpa paklong dye...

Rase kejap jur...tup2 jam da pown tunjuk kul 1.40
tyme tok dye n family dye nek flight lex sabah..
humm..
aku perasan something...yang dye n kakak dye peluk tyme nak lex(napew dye xyok2 aku gak eh??hehehe)
humm..adeq badik aku xpown macam uh..setakat salam2 uh de lah..tapi aku memang xrapat dengan abang aku pown macam uh..dengan akak aku yup ah...dengan dye lah aku ngadu n kongsi probs..dengan abang??hummm

haty rase sayu jur..cz man da pown balik sane..lepas nieh xtau lah bilew leh jumpa agy..msty windu kart dye gilew dekat dye..dye da pesan..jgn nangis2 dah..siap tutup mate aku agy..hehehe..nakal eh

Dye de bagi 2 helai t-shrt dye..cz b4 dye nak balik..aku dah pesan dekat dye..sediakan tsirt..hehehe...1 helai GAP n agy 1 baju wane putih..heee..baju mey2..baju dye..skunk nieh aku dah de 4 helai baju dye..huh..wart koleksi..
Tyme aku bukak tengah..fuh..wangi2 siot baju dye..siap de 2 helai rambut dye yang tersesat kat baju uh..hee~..pe agy??simpan2 dalam kotak pinky aku ah..
(rambut pown nak simpan keh??)

Tyme lex nieh,kak kin xlex pown sabah cz esok flight dye nak g medan..
so..kak kin lepax gan aku..lamew ah gak..
n 1st tyme jugak ah jumpa akak..aw x..sek2 contact kart blogger n hp jur

Humm..kak kin nieh oke ah..mesra jur macam adeq dye yang sownk2 uh..huh..
aku skunk da kenal sume adeq badik man..kecuali kak kila jur..insyallah ah..aw de rezeki..jumpa jugak ah..

Kak kin gan aku..gerak g mah alep..
cz alep jemput aku dekat KLIA..

Humm..plannyew nak g lepax alamnda,nk tengok wayang n shopping cikit..
tapi masew lak xcukup...
perjalanan nk g mah alep pown dah makan mase dalam 1jam..dah uh,makan2,borak2..balik pulak??
aish..mau sampai kemalam ah aku balik rumah..
mesty ibu risaunyew...

Kak kin soh antaq dye lex tune hotel yang dekat LCCT..cz terlalu letih..
b4 balik tuh,alep de bawak jalan2 g bagan lalang..uhmm..tempat yang agak tenang n lawa pemandangan dye agak oke lah..sesuai dtg tok tenangkan fikiran..
kejap jur lah kart sane..
Tyme nak g mah alep..kiteowng ada lalu perkampungan orang asli..
n kiteowng de perasan perkuburan orang asli..
uit..len dari yang len lah..cz setiap kubur tuh ada rumah kecik..
chumell ajur..
tapi untuk apa yup??aishhhh

Pertemuan aku dengan kak kin...
fuh!besh ah jugak..1sty lepax dengan "bakal kakak ipar"
sporting habeslah wa kate sama lu
hehe
Tapi sayang nyew..xdew gamabr yang kiteowng snap sesame..
humm..myb next tyme eh kak..kitew snap pic sesame..wart kenangan..=)

Nieh pic yang kak kin sempat bluetooth dekat aku tyme kart KFC..
adeq beradik dye...
yang kiri uh,ida(adeq),kak kin,Luqman n yang kanan uh lah kak Kila..

Kak kin ada bluetooth video yang hanya 5 saat tyme aku tengah borak dengan man..
oke ah kan..de jugak kenangan..heeee

miss dye eh

No comments: