Followers

Saturday, October 10, 2009

For my sayang~

Hari nieh aku bermurah2 lah hati nak post nieh tok ko sayang..
aw ko bace nieh jangan kembang pulak(hehehe)
aku nak ko tau jugak eh yang aku sayang sangat2 dekat ko..dats y aku post bendew nieh..=)
Ase best2 sangat2 dapat kenal gan ko

Sejak hari 1st aku masuk dekat GM..
syaidatul..name budak nieh..memang aku xrapat dengan dye pown..
tah lah..
majoriti dak GM kate aku"sombong"
adeh~
termasuk lah syai nieh

Tapi..lepas dah kenal 1 same len..
tup2..syai nieh lah yang paling rapat dengan aku..
boleh dikatekan setiap hari lah aku dok berkepit dengan dye..
rehat,jalan2,wat jahat,semua lah

Syai tua 2tahun dari aku..so..umo dye skunk 20..
tapi bilew lepak dengan aku..umo nyew baru 18..
"perasaan kan"heee~



Aku ingat lagi..
tyme aku dalam probelama..fuh..jenuh syai..
sepanjang mase dye temani aku..
sekali aku menangis..dye msti mengalir air mate dye..
aish~
Dye gak selalu dengan masalah aku
-sal dak serumah aku
-sal Luqman
-sal budak2 GM
Kire dye nieh teman mengata semua lah

Dye pown same..aw de pobs..mstynyew carik aku jugak..heheh
aku ingat agy"sal nak cover line"
hehehe..
nakal ah...
&&bilew dye tersalah kate dekat bf dye..dye msty cakap.."jue-on yang ajaq"
argh!aku pown xtau nape dye shukew sangat2 panggil aku jue-on ah
nak kate muke aku macam uh xdew ah jugak kn..chumell ajur aku tengok muke aku nieh..
hehehehe

Humm..aku juz nak cakap...aku sayang ko ah!!
dah macam kakak aku ko uh..so...
jangan nak pasan diri uh mude..
sedar2 ah da tue yunk ek..
hehehe
thnx de gan aku tyme aku ada pobs..
tyme aku perlu orang untuk pujuk&pelok aku tyme aku tengah nangis.agy2 bilew rindu dekat Luqman

No comments: