Followers

Friday, October 9, 2009

Hilang tension

Pejam celik...
Dah 4bulan aku stdy dekat PUTRAJAYA..
kejap jur rasenyew..lagi 2 bulan aku nak habiskan belajar..
wah!!sedih rasanya...
nanty xkan merasew dah bangun awal...kul 7.15 dah drve g class..tempuh jem nyew...
Den balik dalam kul 5.15...tempuh jem jugak..
ish..JEM...JEM..JEM...

Hari nieh pulak cikgu lepaskan budak class aku awal..dalam kul 12 dah balik..
Semua muke happy jur..cz da lame xhangout sesame kan..
aku&alep xjoin pown dak2 GM yang lain..
alep teman aku g kajang..

Gi karoke
Gi Ciplee
Gi Makan kat Foodcrt..aish..nasi ayam lah..
(dah lamew xmakan..akhirnyew..dapat jugak)
Rindu tyme makan nasik ayam dengan LUQMAN dekat Metro..tyme last day dye kat sini..

&&aku keluar dengan Farah..yeah!!..
so..bukan berdua lah kami..heee~

Terlalu awal agaknya balik rumah sekarang nieh..
dah lame aku xkuar dengan farah..
banyak citew yang nak dikongsi..

so..kiteowng cadang g lepak dekat putrajaya..
alep da pown balik lepas kiteowng lepak dekat kajang

Haaa..hari nieh aku pakai baju..wah!!sangat istimewa ah bagi aku..
heee~still agy de musyuk2 dye+musyuk2 aku..
hoho

shhhh..xdew sape pown tau..hohoho



kiteowng xkan balik dari putrajaya kalau bateri handphone aku xkong..
gilax dengan kamera..
itulah aku.
=)

Petang...




Kiteowng ada gi singah P 2..ada pasar tani+pasar malam..
kali nieh farah ajak cz ayah dye ada dekat sana..
agy pown ayah dye memang miss dekat aku.eceh2..heee

Den..sebelah gerai ayah dye..
aku tertarik dengan something..
haaaa~
ada orang tuh..potong kepale lembu..
den...eyyyakkk~
xpernah2 aku tengok..1st tyme lah..
b4 nieh aku xtau pown yang otak lembu leh makan..
pipi lembu..sume ah..
aduh..loya siot+geli gileeeewww2...

Den..balik2 rumah jur..aku terush search..
nape still de oarng beli otak lembu erk?
dyeowng nak masak pe erk??
haaa~

masak rempah otak~
Bahan-Bahan:
600 gm otak lembu
1.5 cm halia
3 cawan santan
½ sudu teh kaskas
½ sudu teh lada putih
¼ sudu teh jintan putih
¼ sudu teh jintan manis
2 biji buah pelaga
4 kuntum bunga cengkih
4 ulas bawang putih
4 labu bawang merah
Garam secukup rasa
Cara:
Tumbuk atau mesin lada putih, jintan putih, jintan manis, bawang merah, bawang putih, halia, kaskas, buah pelaga dan bunga cengkih. Jerang santan bersama ramuan di atas dan kacau selalu. Masukkan otak, garam dan kacau hingga masak.

Tapi seyesh...tekak aku memang xkan leh time lah..
otak keh..lidah keh..
eyyyakkkk..geli habis..

Balik kul 9..memang syok habish
hilang sume tension2..
habis semua cite yang nak cite dekat fara
rase tenang sangat!!!

No comments: