Followers

Thursday, October 15, 2009

kek agy?hee~


Pagi2 lagi kiteowng ada perjumpaan..
Cikgu nak agihkan budak2 Gm yang akan buat deco cakes n deco cupcakes dekat sekolah p 9..
minggu depan..
wah..
caye keh tidak...cikgu nak aku jadik leader Group 2..
deco cakes..
yes!!!yes!!

Dennnnnnn

Semalam dah deco cakes sponge+chocolate..
hari nieh pulak deco kek butter+butter cream
fuh!!
letih2
xdew idea ah mule2
pas uh...gi kajang dengan alep..
cz nak hantar cakes yang ditempah..

aku sempat singgah kedai kek..n curik idea cikit2..heee
mulenyew aku nk deco cakes aku macam nieh..cz dye simple jur..
den....

nieh hasil cakes yang aku deco..

Rase macam perlu banyak latihan agy lah..

Nieh deco yang adam.alep n lutfia wart..
huh
lawa2 doe kowank wart
cayalahhhh

Dalam masa yang sama jugak..
aku belajar wart kek aiskrim..
nyum2..
dap gilew
aiskrim pown aku da ety wart sendrik

sayanggggg kuh luqman..nanty owng wart kek uh kart awak lak erk..tolong ase keyh=)
Sebelum aku balik..wah2..1st cakes yang aku deco...dah dijual..
heee~
bangew gilew ah..
1st cakes yang dijual uh


Nieh cakes yang dak Gm yang len hias..
sume kene deco gune bungew..
macam2 gelagat tadi..
habis baju cheff kiteowng..
macam2 kaler ah adew

Hari nieh jugak..alhamdullilah..aku dapat banyak order..
huit..

&&da banyak aku belajar..
so..after dis..aku da buleyh amek order..wah2

No comments: