Followers

Sunday, October 18, 2009


Lokasi:rumah mira

Haa....sekian lama xjumpa dengan member lame..
member nakal ah katekan..heee..
teringat lagi bilew kena kejar gan ibu..hehehe..
aduh..nakal2..
tapi semua tinggal kenangan...

Kali nieh gak aku sempat jumpa eka..
geng aku time sekolah menengah..
fida??humm..hilang tah mane..

Teringat lagi..
dalam geng aku..
aku sownk jur solo..
hat 2owng agy uh hot bercinta
eka dengan manje
fida dengan pika
sampai sanggup dyeowng ponteng class tambahan semate2 nak date
aku??tinggal sownk2 dalam class uh
adeh~

Habis sekolah pown..semua dengan haluan sendirik
manje masok college..
eka masok form 6
fida pindah pahang
pika yang still keje
aku??Sambung Gm

Baru2 neh aku dapat panggilan dari eka..
humm..sore dye len sangat2..
upe2 nyew..dye da tau yang manjew ada gurl len..
hummm..
couple 1 tahun lebih...tapi last2 manje buat hal...
college manje xjauh mane pown..sebelah higway..
dekat jur..tapi susah sangat2 nak jumpa..
sian eka..setia bagai nak rak..
hummm..last2 jadik macam niehhhhhhhh..

Semua nieh leh kantoi bilew manjew buang semua gambar2 eka dekat dalam ms dye..
&&letak gambar dye dengan gul yang baru..
Malam uh..seyeshhh..aku macam xsedap hati..takowt gak hub aku,de end macam eka...
aku juz tawakal jur skunk..aku xleh samekan manje dengan luQman..ada jodoh..ada lah..xkan kemane...


No comments: