Followers

Thursday, November 19, 2009

Today

Tah napew aku rase happy semacam jur..
Mungkin kerana...
Hari ini dapat siapkan 3 kek...tok kasik kat orang yang aku sayang
Ibu dan ayah pulak tiada dirumah*aku xnakal ah!!*
Settle sume sal kemalangan hari tuh..haish!alhamdullilah
Makan.makan.makan.
Tadi tengah hari singgah kajang..sebab mengidam kuay teow kungfu
(Dah lame xmakan..last pown tyme man ada dekat sini)
Class pulak class ada buat bbq,roty dan puff
(GEMOK dah aku..tapi aku xkesah!!cz hati tengah senang)
Esok pulak jumaat..last class,rehat lame..
Hari sabtu...insyallah jumpa dengan umie tersayang*wah..ann rindu gilew dekat umi*
Hari sabtu jugak..hangout dengan akak dekat PJ
&&aku xsabar nak habiskan class aku..wah!!

Malam ni makan dengan abang dengan akak dekat MCD n tgok owng men Futsal!



Dah!
Habish dah citew hari nie


No comments: