Followers

Sunday, November 15, 2009

Weekend

Jam dah tunjuk pukul 4 pagi..tyme tok update blog!!
Sambil layan lagu Blow me a kiss...
aku happy sangat2...=)


3 hari 2 malam

Yeah..stay dekat PD..Glory Beach Resort
MEMANG SYOK HABIS!
Habiskan mase dengan budak2 Giat
hehehe..

Hari 1
Kiteowng ada 3 bilik..
bilik aku (budak mainan)
n agy 2bilik uh..bilik cikgu(bilik masakan)n bilik laki(bilik BBQ)
Setiap rumah uh ada 2 bilik..
aku??msty lah duduk sebilik dengan syai..
huh=)

Dekat kul 2 jugak ah..kiteowng dapat bilik
humm..after dapat2 bilik jur..
activity bebas..
separuh budak giat mandy..
dan aku??

lepak+tenang kan fikiran..lepak dekat pantai..
TENANG!

Aku habiskan mase dengan lukish2 dekat pantai..
dah lame agaknyew aku xlepak tepi pantai
sek2 bz dengan class

Tyme untuk lukish2

Malam pulak..aku n syai lepak kat belakang kapal(depan pantai)..sambil tengok bintang
teringat tyme aku dengan man..humm..

Kongsi masalah..sume ah..sampai pukul 12 lebih ah jugak..
ada separuh budak g lepak kat PUB..
balik rumah pown dalam pukul 3 pagi

Aku malas nak join pown..
cz..aku rase belum mase lagi nak masok dalam uh
&&agy pown..xdew orang dewase ah..
=)


Hari k2

Pagi2 lagi..kiteowng kene siap2..
Pagi nieh kiteowng ada activity nak jual2 dekat tepi pantai batu 9

Kiteowng jual macam2 dekat situh..
muffin,roty,creampuff,choco boll.

Group aku ah paling awal siapkan jualan..
Sementara tunggu dak2 lain..aku,bell n cikgu mandy pantai lah
hehehe
besssssstttt sangat2..
xpernah aku happy macam nieh
kelakar sangat2 time nieh..
men pasir..hahaha..

After men pasir..7orang budak giat..termasuk aku..heheh
men banana..
1st tyme lah try..
memang syok gilew ah..merempit atas air..hehehe

After sume siap..
kiteowng siap2 untuk malam runggi+bbq kt tepi pantai
ummmuah kat ko sayang!

Malam nieh ah malam paling besh
BBQ
Yeah!!makan sampai xingat dunia ah..
dengan style ranggi malam uh..
aish..memang smart ah
aku pulak..hehehe..ala2 cowboy ah..hehehe
ada yang main gitar..hehehe
aku banyak mengahbiskan waktu aku tyme uh dekat pantai dengan budak2 lain

After makan kiteowng ada POCO-POCO..
pukul 1 pagi sume selesai..
Malam nieh pown ada bintang.

terubat sikit rindu aku dekat dye..

Hari k3.

Pagi2 lagi..pukul 4 pagi..aku da bangun..
hehe..awal kan..
aku nak tengok matahari...
yeah!!

aku kuaq umah dalam kul 6.30 pagi.
Lepak dekat situh sampai kul 8.

Den..aku join budak giat yang lepak dekat pool

Memang syok ah mandi ramai2..hehehe
Lepas mandy..kiteowng breakfast same2..
Pukul 12..kena checkout..
Tyme tengah tunggu bas

Kiteowng xbalik terus..tapi lepak dekat PD..
tok shopping sikit..
aku beli barang makanan jur lah..
lapa3
heee~
Aku suke dengan LIFE aku skunk.
Kadang2 aku perlukan ketenangan
Dan kadang2..aku rase aku "HIDUP SOLO"
Lagi-lagi tyme nieh..
Aku HAPPY sangat2 walaupon...humm


4 comments:

rAy jR...@...Aliff said...

ahakz..byk aktiviti mnarik..hehe..nice..yup, jgn susah2 ati.nj0y life k..d0nt wry, my little br0 mmg kdang2 sengal sket..tp he's always l0ve you...dont wry k...

uits..byk gler pics..hehe...

rAy jR...@...Aliff said...

okay...abg dh siapkn banner-link utk ann kt my blog..hehhe..lihat halaman belah kanan..hehehe

Ann said...

hehehe..
an memang gemar b'posing lorh..hehehe
rase ++chumel itu terserlah..hehehe=p
yup..skunk msih mude..njoy ah kn=)
hehehe...

humm.yup..ann tau man syg an..
tapi tuh lah..hehehe
hidup solo uh..maih terase..tapi ann xkesah da skunk=)

Ann said...

yeah..sungguh angun lah banner uh.
thnx abang
hehehe
neih++syang nieh..
hehehe(gelax gatal)