Followers

Friday, December 4, 2009

Akhirnya

Setelah 1 minggu aku amik masa untuk ubati hati aku ini..yang terluka..
Alhamdullilah..semuanya oke..
aku dah buleyh terima semuanya dengan tenang..100%
Aku baik-baik saja dengan LUQMAN..
kawan macam mula2 kiteowng kenal..dr f4..

So..nak masok tahun baru..
semua aku da tukar baru..
Dalam kete aku.aku da buang apa yang patut.."gambar"
Bilik aku pown da tukar baru..xda dah bintang yang bersinar didalam bilik aku
Aku nak buang semua yang pernah aku lalui.
=)
Dan itu yang terbaik!

Dan semalam..aku hangout g mid..
drive g sane..wah!!..
ada kemajuan..hehehe..nanty buleyh gi jauh2 agy kn..hehehe
Humm..aku men bowling,makan mcd..den aku tengok wayang..ctew new moon
Ahhh...citew dye so sweet ah..
aku bayang kan aku macam bel..
ooo..adeh~
n aku harapkan dye"Vampire"
Humm..cinta sejati..
memang indah....

P/S:pA.ann tunggu pa balik sini doe..nanty kite tengok cite new moon same2 erk..n pa mesti rasa something..heee~

Dah2..aku xnak moody dah..


No comments: