Followers

Saturday, December 19, 2009

Alamanda

AISH..kat mane ah paling dekat gan Gm kalau x..ALAMANDA kan..
haaa~
kat sini aku kiteowng spend time sesame..men bowling n makan..
den jalan sesame..
hehee..memang bes minggu nieh..
semua di support oleh cikgu..
yeah..
thnx ckgu=)

Mule2 kiteowng men bowling..
lame jugak lah kiteowng men..
macam-macam gaye ah dyeowng main..hehehe
memang kelakar ah tyme nieh..
hehehe

Lepas main jur..aish..prot nieh memang aku xisi pown dari pagi..
lapa gilew ah.
yup ah..mane x nyew..
dari pagi..aku terus ke MPOB(bakal tempat keje aku)hehehe.
sajur singgah tempat tuh..
n nak siap kan sikit kertas keje aku..yang cikgu bagi..penat aku hadap depan laptop..nak siapkan kertas keje aku..
aku complete kan dengan graf dan plan dalam cafe yang bakal aku bukak nanty..
insyallah..
heee~
caye x caye..aku orang yang pertama dapat siapkan paper keje yang cikgu bagi..
& aku amat berpuas hati..
hadap laptop sepanjang hari..
dan 3 hari jur mase yang cikgu bagi..
memang singkat..tapi nak buat macam mane kn?
Dah sampai mcd..haaa..pe lagi..order2 lah..
hahhaha
nyum2







No comments: