Followers

Saturday, December 19, 2009

Bestnyew hari niehhh..

Nak masuk tahun baru nieh..style aku pown baru lah...hehehe..
still tutup auratkn..
hehe~
bilew aku tengok2 balik pic nieh..adeh~
aku makin tembam ah..
dan badan aku makin ++berisi

aku shukew...
membuatkan aku nampak agy chumell
hehehe
(adeh~pasan lah pulak)
Tyme aku jejalan..aku ada tengok sometng aw..n aku terpikat sangat2..
haaa...tah pe lah name bendew nieh..
tapi kiut kan..
kat rumah..ayah banyak kumpul keris aw..
tah lah..mayb ayah minat sal ukiran dye n uniknyew ukiran kat keris uh..
cz aku pown tertarik...
Khusyuk nyew dyee...heee~

1 Family aku buat tyme nieh..
memang syok spend time sesame..
bukan selalu kiteowng dapat luangkan mase sesame..
sekali skale..memang sweet ah=)
Nieh Ibu yang buat
Ayah yang buat
Hee~..aku yang buat
&&nieh akak yang buat

Uit...lapanyew...nak buat pe erk malam nieh??
haaa...ari jumaat da buat kek carrot.semalam da buat kek walnut.hari nieh??buat pizza ah pulak.
aish..makan.makan
kenape lah aku shukew makan??
heee~

No comments: