Followers

Saturday, December 12, 2009

Need.lOVE.like

Need
Aku betul2 perlukan ayah dan ibu aku..
heee...
sayang sangat dekat dyeowng
Nieh sibling aku...
adik berdik aku pair
aku ada kakak.abang dan adeq..

p/s:sOe.Abang xdew dalam gambar nieh...
Pinky K770i
Hee...hp kesayangan aku..
Skunk nieh dah Bling-bling lah..hehehe
aku shukew gilew ah..nmpak cute sangat2 lah=)

  • &&setiap kali aku keluaq..humm..owng msty tego..ait..hp pown da macam kek?hehehe.

  • Aku pernah masok balai kan..nak settelkan kes kemalangan..tyme pegawai tuh suh tanda tangan..haa..boleh pulak pegawai tuh cakap.haaa.tanda tangan pown da macam kek?hehehehe


Biar aku pekenalkan dulu..
nieh kawan bek aku..name dye syaidatul.
Dye ah paling baik dengan aku&selalu de dengan aku tyme aku de prob.
Kat class..ramai owng xdapat cam aku dengan dye..
hehehe..tah lah..nak cakap muke same xpulak kan..
Aku sayang sangat2 kat dye


Ini pulak mira n eikha..
kawan sekolah aku..kawan gado aku.kawan gosip aku.kawan ponteng aku..hehehe
nakal2..
adeh~
Budak Giat

Nieh pic after kiteowng ada activity dekat luar..
hehehe..
semuanya..aku sayang..
dan agy2 dekat..??
heee~

Aku betul-batul perlukan my DD..
sape??
biarlah rahsie..


LOVE
Jam kesayangan aku..
Kalau aku keluar..aku xselesa aw xpakai jam nieh
so..setiap kali keluar..jam nieh msty ada ah=)
Uit..nieh mucuk2 aku..
aku sayang sangat2..
bndew neih lah yang aku letak kat HP aku skunk nieh..

&&Ini jugak..nieh my "fogy"
kecik jur..n aw picit2..love dye msty kuaq ah..chumel doe.

Bilik pinky&botol pinky

Heee~
nieh kaler bilik aku..humm..aku suke sangat2..cz aku yang cat sume nieh..
aku rase sangat2 lah tenang bilew dok dalam bilik.
aku suke bilik aku cz sume ada..
skunk neih..kat dalam bilik aku ada tv.haaa
agy ah aku suke teperap dalam bilik jur

Botol pinky
Heee~
Dalam tuh ada teddy..
chumell kn..
setiap kali aku pandang botol uh.aku teringat someone=)
Bendew nieh pulak..aku sangkut dekat kunci kete aku..
cute kn...couple pggng botol cucu..
sweeeettt=)
Haaa..dan ini..satu2 nyew potret yang aku ada..
ada orang bagi dekat aku..n aku sayang sangat2 potret nieh..
banyak sangat kenangan yang ada=)

LIKE

Aku suke bile habiskan waktu aku dekat dapur..lagi2 bile buat kek,cupcakes,puff..sume lah..

Dan aku suke bilew aku makan.makan.makan..
membuatkan aku nampak gemok.gemok.gemok..




No comments: