Followers

Friday, December 25, 2009

Semalam part 1

Dari pagi..pukul 7 pagi..aku da gegas kuaq gi Kl..
tumpang ayah..

Tup2..kul 9..pa da msj aku..
"ann pa dah odw nak g"

Aish~
macam mane ah nieh kan..aku still agy kat base..
nak g train pwon aku xtau..
Tup2...
aku try gak carik jalan kuaq..
hehehe..
Akhirnye..sampai gak..hehehe
Sian zufar..dye tunggu aku punyew lame dekat train...&dye xpernah merungut pown
=)
Memang lame nak tunggu turn aku..

mase aku nak isi borang uh..
pa teman aku.hehehe

Dan 3 name pilihan aku time tuh
1.Anneredz enterprise
2.shah's enterprise
3.Myyummie enterprise

sian pa..hehehe=p

Ini lah lesen niaga aku.hehehe..
Anneredz enterprise..
Bendew yang selame aku nak..akhirnya aku dapat jugak
alhamdullilah
aku syukur sangat2=)
walaupown...aku gan luqman xdew papewh..
tapi ini yang aku nak..
so..aku patut dapat kan
Kisah aku gan Luqman..aku da tutup..
aku da bukak buku baru..=)
Aw aku buat sume nieh..humm..xbermakne aku sayang man lagi kn?
=)


*Banyak lagi aku nak buat..
*Banyak lagi benda yang aku nak..dan aku xdapat lagi.
*Aku akan pastikan semua benda yang aku nak dalam life aku..aku dapat.
*Cerita semalam..membuatkan aku lebih matang.
*Hargai orang yang ada didepan mata..syai selalu cakap macam tuh dekat aku.
**So..aku amat-amat lah hargai orang didepan aku.yang sayang aku.dan hargai aku

thnx=)



No comments: