Followers

Friday, December 25, 2009

semalam part 2

Perempuan paling sekc dalam tearter uh..
adeh~
Hehehe..Tapi cite tuh memang besh ah sayang~
1st tyme aku tengok...
Thnx sayang...cz sudi ajak aku g tengok
Ini salah satu pic aku dengan bell
ohhhh..memang besh tyme tuh..hehehe..snap2 pic jur keje kiteowng..
dari pukul 1 aku berkepit dengan dye..
sampai petang..
bukan senang nak jumpa dye nieh..
sekali jumpa..
ya allah..
macam-macam citew ah..

Kalau nak tengok pic aksi ghairah zupa..
leh tengok dalam blog nieh
labelle91.blogspot.com

Hahaha..memang kelakar gilew ah..
Dan memang besh..
Gi sentul..
Gi tengok tearter

memang pengalaman paling syok ah

Dan aku akan ingat.."1st word yang bell cakap sal aku..."
"KO KECIK AH!

hehehe

Christmas day tahun nieh memang paling bermakna.
Aku sayang sayang dekat dye=)
thnx buat aku tersenyum jur hari nieh.


No comments: