Followers

Friday, December 11, 2009

wedding cakes.

Kelas aku bakal habis xlama lagi
sajur cikgu bagi test dekat kiteowng.
3hari jur cikgu bagi untuk siapkan semua nieh.
Kalau ikotkan nyew..2hari dah leh siap.
Tapi salah sownk geng aku..kemalangan tyme siapkan kek nieh..
semua kuku dye tercabut..bile jari dye termasuk dal dough sheeter.
Fuh!memang ngeri..
sian dye..

p/s:weyh yunk..hopes ko okeh lah erk..soe cz tyme uh aku xleh nak tolong ko.aku xsengajew..
soe sangat2

Aku dapat thema putih+bunga2 tyme tuh..
so..aku cadang nak men kan dengan kaler kuning..
buleh namoak meriah sikit lah.
selame 3 hari aku hadap kek nieh..
neih hasil dye..


Dan nieh hasil geng yang len.
semua ini ikot markah yang diberi oleh cikgu.
keputusan myb keluar isnin nieh..
harap2 group aku dapat result yang elok lah..
insyallah..
xsabarnyew=)


No comments: