Followers

Friday, December 11, 2009

Holiday

Haish...
cuti sekejap...larik2 g holiday dengan family ah..
besh gilew..
holiday yang membuatkan aku tersenyum3..dan tiada sedih dah.
=)
Alhamdullilah

Muke after makan..
pipi da ++ tembam
adeh~
Nieh baru pencucik mulut..
hehehe..adeh~
belum lagi dinner..
macam2 aku bedal malam tuh

Lepas makan jur..
sajur amik angin malam.
memang indah pemandangan malam tuh.
dengan swan yang agak lawa.
tenang jur
tak de masalah dah nak pikir2 kan..






Pemandangan malam yang dipenuhi dengan lampu2..
memang romantik gilew ah..
dah lah sejuk.
alangkah bestnyew kalau abang dapat join malam tuh=(
humm..missh u lah abng..aish~

Keesokan harinya..
kitewong gi Ryo Zan Tei(Japanese Village)
Wah!!memang syok lah..
memang tenang..dengan sungai yang mengalir..memang terasa dekat jepun pown


Selepas tuh..kiteowng g Botanical garden
ayah sajur sih gi sane pown..
soh jalan2..pecah peluh..
lagi2..untuk aku..

Selame 18 tahun aku hidup..
aish..1st tyme ayah tegor aku..
cean da nampak"GEMOK" lah sekarang
adeh~
Selame nieh..aku pikir makan2 jur..cz ada orang tuh kasik green light soh aku makan..
dye kate..dye tengok aku kurus sangat2..
haaaaa.mek ko!
dah 3kg berat badan aku naik..
puas ati tak??hehehe..skunk dah 45..
tunggu 50 pulak erk...heee~
hUMM..separuh orang bile putus cinta..adeh~..
xnak makan lah pe lah..
tapi aku tak..
badan semakin naik..
hati senang kowt=)

3 comments:

AzreenAziz said...

ak dah 4 kali g bkt tggi kot,
haha :)

btw, i'm glad u're back as the ordinary ANN :)

Ann said...

bestkan syg kan..hehehe
humm..tenang jur tempat uh kn.
syg..
nnaty kitew g sme2 nak??
xjauh kowt dr tempat aku jugak..
along pown da nak ddk cini..
nak x njew??
heeee~

humm..ait..lex ah..
sume owng tau"cean"kuat lah
heee~

nabel lah said...

gud ann ko da success siot..
haha..
xpyh sedey2.
it's my turn 2 mess up wit my life.
ur turn hs passed..