Followers

Monday, May 10, 2010

Hope ibu akan happy

Bismillah

2TAhun lepas...
nieh adeq yang buat...
huh

Tahun ni pulak
adeq jugak yang buat

Pagi-pagi lagi ibu da tsenyum sampai ketelinge..
huh..
dapat kad dari adeq yang kecik nieh

Den ibu b'suara..

Ibu:Mane nieh..adeq sownk jur yang wish dekat ibu..akak gan cean??
Cean:Lorh..
Akak:tak ada duwet lah ibu..kad dah de..okeh lah tuh

Lepas ibu gan ayah keluar gi beli barang dapur jur..aku.akak gan adeq.keluar.. gi usya tempat nak dinner dan beli smting untuk malam nieh=)

Memang dari air muke ibu..kelihatan agak kecewa lah sebab..tahun nieh abang xda n anak-anak pulak xbawak makan n xwish pape..buat dunno jur..
walaupun abang jauh..tapi abang still wish kat ibu ..


Shahreza Shahrir Jadi, selamat hari ibu utk ibu saya Rosllina Mat Rejab. Nak cakap mcm Yaacob Hasan (acob)... "Nanti abang kahwin k..;p" (jangan marah ye acob)


Alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar...
Apa yang diplan=)

kiteowrang berpetang di Q'Bistro dekat cheras..sambil on FB n layan karenah budak2 yang kat bawah nieh..huh..agak lama lah jugak tunggulah tunggu ibu mengurut n sauna dan ayah pulak..g mengurut kaki.

Hari nieh aku mengenakan baju kebaye(longgar beb)..hehe~

&dye kate aku cantik sangat hari nieh=)..thnx awak

*pa...perasaan tak kat hp ann..ann letak pic ape??huh=)

Malam tuh pulak...
Aku bawak family aku gi lepak dekat ampang..

gi pekena steamboat

Dari dulu agy..ibu nak aku bawak gi makan steamboat...n nak aku belanjew...
so..aku ingt hari ibu nieh lah hari yang sesuai nak bawak ibu makan dekat situh=)




Ratu hati ku



Dan Kami wajibkan manusia berbuat baik

kepada kedua ibubapanya;

ibunya telah mengandungnya dengan menanggung susah payah dan telah

melahirkannya dengan menanggung susah payah..."

[al-Ahqaf 46:15]... Selamat hari ibu buat mama tercinta,pN Rosllina Mat Rejab dan semua insan bergelar ibu..




Uh..kami berkongsi fav mknn...huh..tauhu bakar..
fuh!
seyesh..memang terangkat ah kat sini punyew=)

Malam tetap malam...
sambutan hari ibu dan suprce untuk ibu still agy ada
huh..

balik2 jur..lepas ibu mandi...
1rumah...gelap gelita...

Ibuuuuuu..oh..ibuuuuuuu..

Tarrrrraaaaaa=)
Kek untuk hari ibu dan bufday ayah,ibu dan akak=)

Happy bufday tooo u...
Happy bufday tooo u..
Happy bufday tooo akak gan ayah...hehehehe
Happy bufday tooo u=)


Hehehe..gelagat ibu gan akak...adeh~
tapi tetap chumelll...
=)

*sambutan tahun nih...still jugak xmeriah..tanpa abang..
huh

No comments: