Followers

Friday, May 14, 2010

Mood saya rini..buat roti=)

Rini aku bangun awal...sebab mood aku rini..buat roti!!
selalu aku buat cakes jur..skunk ubah moooddddd=)

Kali nieh aku nak berkongsi dengan kowank cara-cara nak buat roti...xsusah mane pown..
kite juz..uli2 adunan roti..sampai sebati..
kemudian..ulikan adunan roti tapi kepada bulat-bulat kecik

rehat kan doh selame 10 minit
den..kwonk dah boleh lah isikan adunan tadi dengan inti yang kowank nak

dan rehat kan balik..selame 30-35 minit..
sebabnya nak bagi doh tadi tuh naik
Selepas siap...hiaskan lah roti kowank dengan sayur campur..tak pown..taburkan atas roti dengan chesse ataupun slice chesse..den..letak sedikit cili dan mayonies

kemudian masak lah..dalam 10-14 mint

Taraaaa...dah siap pon bun aku=)

Skunk boleh ah hidang kan bun uh=)
huh

Selamat mencube..
hik2


(bell yang disayangi..hik2..soe aku tak boleh ajar mak ko buat roti rituh..huh..nanti2 lah..lepas aku balik dari kelantan..aku singah rumah ko..aku ajar erk=)..tyme tuh..aku de ah skill jadi pengajar..hik2...miss you sayang)

2 comments:

fIq said...

mcm kenal je upe roti uh.haha

Ann said...

HAAA
TAu xpe
hehehehhe