Followers

Friday, May 14, 2010

1) ape yg anda akan buat klu member tikam blakang anda?

Humm..juz act like biasa..n redho jur..malas nak layan ah..cz aku masih de ramai agy kawan..xrugi pown aw kehilangan kawan macam tuh

2) 6 org di hati anda?
Family..family..family

Joe

Bell

Nana

Fa

Zieqa


4) single or taken?

Single lah=)

5) blog yg anda suka?

Bakery lah..


6) adakah bilik anda kemas setiap hari?

Selalu nyew..katil jur...=)hee

7) lagu terakhir yg anda dgr ?


Awie-Kau Yang Bernama seri


8) last text msg ?

Joe:Humm..dah lah..owng nak tido..ntye2 awak..salam..
(Tapi tuh pown 2hari yang lepas)


9) last fon call?

Joe jugak..heee~

10) ari terakhir anda nngis?

Semalam..sebab pikirkan macam mane life kat kelantan nanti=(

11) list 5 warna kegemaran?

PINK
MERAH
HITAM
BIRU
HIJAU


12) org terakhir anda ber YM ?


Mirah


13) game yg anda paling suka ?

RanchRuch=)

14) adakah anda peminat MCR?

Nope

15) ape prasaan anda bila jwb tag ni?

Humm..xsangker nana akan tag aku suh buat bende nieh=)
cz aku rasa ini tag yang last aku akan buat

16) anda rase tag ini best?

Seronok


17) okey tag lagi 3 org?

Izyan
Fa
Bell
tuh jur ah kowt
heee~


4 comments:

mr.syazwan said...

warna kegemaran sama

ngeee

Ann said...

ykew?
pInk pown suke keh?
heee~

fIq said...

tag aq la ngek.nk jgk.haha

Ann said...

okok..aku tag ang kat sini erk

4)PiQAH ku EmbaM2

OKE??