Followers

Monday, May 24, 2010

terbaru


Bismillah...

Huit...rindunya dekat blog aku..
tah lah...Sibuk semacam aku sekarang...dengan class dan
Aku banyak habiskan masa-masa aku dengan buat roti,muffin,semua ah yang kena mengena dengan bakery...
Aku latihkan tangan aku...biar ++mahir..
Alhamdulillah..aku dah boleh hasilkan roti de
Bun biasa+Bun sardin
Pau daging+pau kacang
Bun
Kek pandan layer(kejap jur dah habis..belum lagi sempat snap pic).
Roti hotdog

CLASS
Aku sekarang still lagi belajar...banyak lagi yang aku kena belajar...n kali nieh aku belajar dengan cikgu cina..agak pakar jugak ah dalam buat roti dan kek.
&&Aku makin mahir dalam buat roti dan pau sekarang.heee~
Tah lah..mungkin 1 hari nanti aku nak buat bisness frozen jugak kowt..
n jual pau dekat cafe aku 1 hari nanti

Ibu kagum dengan aku kali nieh..sebab aku dah boleh buat pau sebiji macam dekat kedai2=)..yippppi=)

MOOD
Aku banyak habiskan masa-masa aku dan minggu-minggu aku dengan roti pulak..
ini lah masa yang terbaik untuk pupuk kan rasa minat dalam pembuatan roti..
dah lama aku tak tak buat roti..last aku buat pon time aku keje dekat kedai roti...n dari aku belajar dekat giat..aku memang xsuke sangat buat roti nieh..tapi bila aku pikir2 balik..aku kena jugak suka buat roti macam aku suka buat kek...

STUDY
Yup..aku study!!study!!study!!...Uit...dah lama aku nak sambung belajar.akhirnya...ada jugak rezeki aku nak sambung belajar..lagi-lagi dalam bidang yang aku minat..bakery=)..alhamdulillah...

HARI
Cerita pasal hari pulak...yup aku still lagi menghitung hari..nak tunggu kepulangan abang tersayang...hee~(eyeuwwww)..den aku menghitung hari nak sambung belajar,dan...lagi 4 hari...genap 6 bulan..heee(aku suke kowt tyme nieh..28.6.2010)

LIFE
Humm..pe lagi aku nak cite gan life aku??Aku masih lagi single..dan tak mengharapkan mane2 laki untuk menyumbangkan kasih sayang dye dekat aku..cz sekarang aku sudah cukup kasih sayang lah..aku ada family aku..aku ada kawan-kawan aku..cukuplah untuk aku...aku masih muda lagi ah nak "berkawan"

KAWAN
Yup....macam-macam terjadi sekarang..tapi..alhamdulillah..semua da berakhir.aku dah xnak dengar cite2 pasal dulu...betul kate bel"kalau yup pown bende tul betul...skang ko boleh buat ape?"Huh...tutup buku lama n bukak buku baru..thnx kawan-kawan sebab banyak kasik nasihat n pendengar setia=)

No comments: