Followers

Saturday, May 15, 2010

Selamat hari guru

Laju jur tangan aku menaip2 masej...Huh..hari nieh kan Hari Guru...uit...


Hari yang aku paling suke ah..hari nak mintak restu halalkan ilmu...=)

Memang time sekolah aku nakal..nakal sangat2...tapi naik jur form 4..aku dah mule berubah..sikit2..sebab dah mule matang..aku da boleh bezekan yang mana baik dan yang mana buruk..
Tapi 1 jur..walaupun..time sekolah aku nakal sangat2..tapi aku hargai setiap masa yang aku habiskan dekat sekolah tuh...setiap kali kalau aku ada probs...aku mesti singgah Kaunseling...tah..aku lebih suke berkongsi masalah dekat situh..sampai lah sekarang..dah habis sekolah pown..aku still lagi kongsi masalah dekat situ...huh..

Dulu aku ingta lagi..aku benci sangat2 cikgu ham sekolah aku tuh...Pn.Rokiah..fuh..anti gilew!!..tapi sekarang..mak ai..dye dah macam mak aku yang selalu kasik nasihat dan motivasi..(cean sayang sangat dekat cikgu okeh!;p)...

Cikgu selalu ingatkan aku..."cean..kalau cena nak pilih pasangan lepas nie..cean buat dulu sembayang istqarah..oke" dan "cean..kalau cean gi kedai kasut..cean nak beli kasut...humm..den try2...ada lah 1 pasang kasut neih..yang cean rase sedap bile pakai...cean akan pilih yang kat luar keh or kat dalam kotak??"

Upsiiii!!Cikgu Giatmara aku...cikgu Hajar..Ya Allah..seyesh..neih ah idola aku yang k-2..heee~..1st mestilah ayah aku kan..

Aku tabib dengan cikgu aku nieh..cz bagi aku..dye teramat2 ah pakar dalam bidang bakery nieh..aku banyak belajar dari dye..thnx cikgu..


saya ingin menjadi pengajar..bila saya besar nanti
cikgu jugak kan=)



Ini pulak ucapan untuk cikgu bell=)


Shahrehan Shahrir Hey cikgu....slmat hari guru=)..uhhhh=p

25 minutes ago · · · See Wall-to-Wall
Nabel Azmi
Nabel Azmi
tq syg
24 minutes ago
Shahrehan Shahrir
Shahrehan Shahrir
orng kbape nieh sayang?
23 minutes ago ·
Nabel Azmi
22 minutes ago
Shahrehan Shahrir
Shahrehan Shahrir
YES!YES!YES..
akhrnyew
jadik jugak aku wish kat ang...owng ptme beb!

heee...See More
20 minutes ago ·





Salah satu ucapan yang aku bagi cikgu aku=)

Shahrehan Shahrir Cikgu..slmat hari guru...terima kasih...Humm..cikgu da banyak sabar dengan karenah saya time sekolah dulu..yup..saya ngku..saya banyak buat silap dulu...tapi xbermaksud saya still macam dulu..saya dah banyak berubah n banyak beljar dari kesilapan..halalkan segale ilmu yang cikgu bagi dekat saya erk=)...sayang cikgu;p

38 minutes ago · · · See Wall-to-Wall
Rozlina Abdullah
Rozlina Abdullah
Cikgu selalu ingat Shahrehan, anak murid yang baik, cikgu tahu awak makin hebat sekarang...nanti kalau dah buka kedai kek, jangan lupa kat cikgu....semoga berjaya di dunia dan akhirat....terima kasih atas ingatan
20 minutes ago
Shahrehan Shahrir
Shahrehan Shahrir
heee...hebat2 pown..ank murid yang dilahirkn di kjg utma..
huh..saya dapat smbng beljar dekat kelantan cikgu..myb bulan 7 nieh saya dah g...doakan saya yup cikgu..banyak lagi yang saya kena beljar..insyallah..kalau saya dah berjaya nanti..saya xtak kan lupekan cikgu ah..=)
9 minutes ago ·

No comments: