Followers

Saturday, September 25, 2010

1tahun

Dulu aku pernah bahagia...
Dulu aku pernah senyum
Dulu aku pernah dicintai dan dicintai..

tapi itu dulu..bukan sekarang...
aku punyai kehidupan aku sendiri
Aku tidak perlukan "someone" untuk control life aku..
cz i can take care of my self=)

SINGLE itu sempurna sangat.
Maaf jika hati ini masih belum bersedia untuk dicintai dan mencintai
pejam celik-pejam celik..nak dekat 1tahun..

single
single
SINGLE


asyfar-nieh pengakuan aku..klu ko xpercaya lagi..susa doe!..im single!!xdew bf2 nieh erk
suda percaya?

Abang pernah cakap;umur an macam kacang bendi..dan nak pikir pasal nieh?..Kejar dulu cita-cita..baru jodoh.=)

so...saya tak perlu lagi semua ini..sebab saya belum bersedia..

imam;sorry sangat-sangat..saya cuba belajar untuk buka kan pintu hati ini..tapi still tak boleh.
saya mintak maaf

No comments: