Followers

Saturday, September 25, 2010

Ditinggalkan cinta masa lalu



Aku SUKA gilax lagu nieh..tah lah..Selalu kalau aku dekat Dorm..aku akan dengar lagu nieh..den..baru aku boleh lelapkan mata..
lagu nieh ada makna bagi aku...

-Esok aku dah pulang ke KKB..dan tidak akan update blog dan fb dah
-Aku mengharapkan semua akan berlalu dan supaya aku tidak hidup dengan kenangan yang lampau..selalu menghantui aku..uhmmmm..
dan Hanya tuhan yang tahu..bertapa peritnya aku tanggung selama ini

Bantu aku membencimu
Ku terlalu mencintaimu
Dirimu begitu…
Berati untukku…
............................................................

Selepas kau pergi
Tinggallah disini ku sendiri
Kumerasakan sesuatu
Yang t’lah hilang di dalam hidupku
................................................................
Hilangnya cintamu Menusuk hatiku Ternyata memilih Cinta yang fana
Perginya dirimu merobek jantungku Hingga ku terjatuh Dalam harapan

No comments: