Followers

Friday, October 8, 2010

sudah bermula


#Maaf..saya masih memakai baju awak
Budak2 pastri
Budak AW201

Minggu nieh minggu yang penuh dengan test dan kitchen
seyesh..memang penat..
tapi syok!!

Setiap pagi aku mesti bangun kul 4 pagi..siap2...
den pegi class..tuh lah runtin hidup aku dekat tempat belajar...
setiap kali test..aku buat dengan baik..
tapi kenapa still ada lagi budak yang merungut??
pengajar kita buat macam ini...supaya kita pandai..
tak salah kan??

so..awak.awak.awak...tiada apa yang senang dalam dunia ini..kita mesti berusaha untuk dapatkan sesuatu untuk diri kita..jadi...belajar baik-baik...mungkin hari ini..awak kate..ini adalah yang paling teruk...tak mustahil..satu hari nanti awak akan cakap...hari-hari yang awak belajar ini lah...yang paling best
----------------------------------------------------------------------

Result aku pown boleh tahan

Tapi still memerlukan banyak lagi peningkatan
so...wahai shahrehan shahrir..awk mesti belajar rajin-rajin..jangan malas-malas..
dan jangan kuat main-main..

target awk sekarang jadi best student


so!


No comments: