Followers

Saturday, October 9, 2010

Dye yang aku sayang

Kita hanya merancang..tuhan yang menentukan..
Humm.Story aku hari nieh..fuh!sedih sangat..
Tah lah..aku mengaku salah aku...sebab time gadoh..aku keluarkan kata-kata yang tak sepatutnya aku cakap..humm..aku sekarang memang susah nak control baran aku..

Abang..aku tak bermaksud pape pown..aku tak pernah benci ko..aku sayang ko...seyesh..cume tadi aku tengah baran jew..aku pown tak tau..nape skunk neh..aku xleh nak control baran aku..aku tak tau napa aku boleh cakap bukan-bukan dekat ko..aku tak bermaksud pape bang..sumpah!If ko bace side nieh..
Ini untuk ko.ann mintak maaf banyak-banyak..humm..jgn mare lame-lame erk..nanty dengan sapa ann nak manje-manje??humm..sape nak layan sengal ann nieh?humm..sape nak dengar masalah aku??ko tak sayang adeq ko nieh dah erk??

No comments: