Followers

Tuesday, November 16, 2010

Menu untuk sidye

Menu hari nieh...
chicken chop

1st tyme aku try dekat rumah...
dan result dye

ibu;boleh tahan sedap
akak;Lepas nieh boleh lah tiru resepi cean
adik;(habis 1 pinggan)

cuma 1 lagi keputusan belum aku terima..dari MY ATOMEN

huh..kali nieh special sikit..aku akan buat tok aku gan dye...humm..untuk dinner kiteowng..uh.macam-macam idea yang de kat kepale otak aku nieh..1st tyme aku buat tok dinner...
hope semua akan berjalan dengan lancar macam yang diplan..memang malam tuh..semua dari air tangan aku sendirik,dari air,makan dan dessert..semua complete malam tuh..so abang..tunggu yeap malam tuh...=)..

special untuk abang lah ann buat=)

tapi p/s;Lepas nieh ann akan buat nasi berlauk pulak...abang kena bagi ann mase lah..sebab...ann tengah belajar lagi..boleyh kan abng=)

No comments: