Followers

Monday, November 15, 2010

Home sweet home

Akhirnya sampai jugak aku dekat rumah
alhamdulillah..
dah lama rasanya tak balik rumah..
humm...malas?tak..sibuk?mungkin...dan..humm

Cuty kali nieh agak singkat...cuma 6 hari..
tapi aku nak habiskan cuty-cuty aku dengan spnd time dengan family dan dapur..
aku kena rajin-rajon kan tangan nieh masak
nanty senang lah aku nak masak tok someone
uh

Setiap kali aku nak balik..msti ada orang amik aku dekat pintu pagar IKBN..
huh?sape??my atomen lah..sape lagi??heheheh..
dye lah yang selalu amik dan hantar aku kat IKBN..

"UNTUNGLAH ada orang jemput gan sayang ann"

Tuh lah member-member aku selalu cakap..tyme abang amik aku..
huh..nak buat macam mane?huh
Kalau abang tak amik aku..aku mesti akan "merengek-rengek"
hehehe

saya rindu time abang gosok-gosok pale saya
saya rindu kelip-kelip mata dekat abang


saya cuma perlu tunggu beberapa hari lagi.
kemudian..
saya dah balik ikbn
dan saya boleh jumpa atomen=)

i miss u atomen='(
tayunk-tayunk dye

No comments: