Followers

Tuesday, December 28, 2010

Exam syok lah!

Haa..ini lah tempat idaman kuh!ahak!
dikelilingi oleh hutan..
tapi malam-malam syok!
nyaman+dapat tengok bintang+sejuk+udara segar jew..

Tuh..yang bangunan atas tuh lah Asrama perempuan..dan yang bawah tuh pulak..humm..asrama lelaki..
wahai kaun adam..kownk untung lah..dapat tengok free show tiap-tiap hari kan!
Heee~
Tengok!!saya dapat buku baru dari Atomen saya!
dan saya teramat-amat lah sayang buku nieh..
comeyh sangat!

Abang bagi sebab result saya cermelang dan gemilang...
nggeeee~

thnx abang..
sayang abang ketat-ketat lah

*Aku sempat snap resutl BI aku jew..
No 20!!shahrehan Bt shahrir...yeah...Dats me!

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ini kisah tyme exam
Hari pertama aku nak exam..smapt lagi snap pic..aduyai!

*DALAM DEWAN PEPERIKSAAN*
-Aku dok depan sekali dalam dewan peperiksaan..
huh..takowt?
agak ah..gilew aku tak takowt!!

hee~muke macam blur jew kan..
hummm..bilew nak exam nieh..aku nak stdy2 memang dah tak leh masuk..otak dah full

*ops!buku omeyh2 ada sekali ah=p

---------------------------------------------------------------------------------------------------
*REVISON TIME

Bilew keboringan melanda..apa lagi..aku suke gilew conteng-conteng..den..aku snap pic..antaq dekat abng...

"haa...dah tak ada kerja lain lah tuh..conteng-conteng"

hehehehe...nak buat macam mane bang!bowink ah;p
*gilew berselerak!

Aku suke stdy dekat katil aku sendrik..
Klu aku rajin..dalam pukul 2/3 pagi..aku mesti terjage...
Den..aku kejutkan budak sebelah katil aku...tok teman kan aku amik air sembahyang..

Sebelum aku nak stdy..aku mesty solat dulu..
supaya lebih senang msuk apa yang aku belajar..
Den
sambil stdy..sambil ditemani <3mybelovedomen<3

*Thnx abang!=D
-Tak adalah aku sowank-sowank+tak adalah aku takowt sangat..yup lagi..pagi=pagi buta stdy..sownk2 pulak uh...hat semua budak bilik aku sedang dibuai mimpi yang indah~

Kadang-kadang kalau sabtu dan ahad..lepas aku balik dari surau..dalam kul 6.30pagi...
aku mesti stdy dekat luar dari bilik..saje aku nak bagi space dekat budak bilik aku..tidoe dalam kegelapan dab tak ada gangguan cahaya...

Dan aku pula...
Ditemani dengan beberape batang pen dan fail
Uh!tengok tuh!!

Dan kenape stiap kali bendew tuh jew mesti ada?
hummmm??
Dan benda wajib!milo panas+biskut jacob's


No comments: