Followers

Wednesday, December 29, 2010

Happy gilew hari nieh!



Guliver's Travels! Syok gilew!seyesh!...first time aku tengok dekat Garden's...Kelakar gilew...kalau kowank nak gi tengok wayang..gi lah tengok citew tuh yek!=)..

Lepas aku habis tengok wayang...aku gi kedai ART...saje aku nak usya-usya barang...nak buat something..heee~(Abang..ann nak buat something dekat abang)

Tyme jalan-jalan dalam kedai tuh..aku ada jumpa tag name nieh..heee~

Uh!my name!ANN!!
COmey!

Quick!Quick!Quick!

Comeynyew cermin mata oren kuh!

Den lepas dah habis jalan-jalan..perut lak lapar..
Uh..semangat gilax kan aku makan...
ABC..tinggi gilew..
Nieh pulak manggo blended

Uh...chicken chop!

makan.makan.makan.makan.makan.makan.makan.makan.makan

Selalu aku keluar..aku mesti singgah kedai MPH!
best!best gilew..aku suke bace buku...macam-macam ada..
Semalam...fa ada mesej dekat aku...dye ajak aku gi class menjahit..tyme cuty sem depan..
humm..tah lah..tiba-tiba aku tersew..macam nak cube lah pulak menjahit..
humm...dulu aku pernah try..tapi..bukan bidang aku dalam menjahit...dan sekarang!aku nak try lagik!!
Comeyh kan..
abang!awak nak tak cean buat?

"abang bomba"
ahak!

Nieh tempat fav aku jugak!
Kisah aku mula-mula minat dengan side comics nieh..time aku lepak dekat TS...dekat kedai buku kat bawah tuh..
De someone bawak aku...humm...dan dari situh lah aku minat bace comic..

Aku bace comic nieh...uh!best..best sangat-sangat
Nieh side buat aku teringat dekat abang..
hummm...abang usap pale an!

abang..saya rindu awak=(
awak tak msej ann pown harinie..humm..awak.awak.awak..beli kan an jeruk erk
nyum2
esok awak balik..yeye!
heee!gemok kan sekarang saya?

No comments: