Followers

Saturday, December 25, 2010

my HUHA-HUHA has begin.





Hua..jam panjang menujuk kan..skang tepat-tepat pukul 5 pagi..huaaaa...kenapa abku menghadap lagi lappy kuh?duh!!!xreti-reti nak tidoe ape?
ahak....
Mayb sebab..aku excited kowt nak update blog...

HUHA-HUHA hari ke2

Perjalanan aku ke mid untuk ketemu abang DD dan BabyBoy semua berjalan dengan lancar..YEAH...memang lepas lah rindu aku..sekian lama aku tak ketemu dyeowng....lagi-lagi abang DD...wOOOooo!badan dye..semakin mantop!!hahaha..n makin hensem!i like it...ngeeee..

Den..maBabyBOy..yeah...ur face?hummm...dunno lah nak comment pe...pe lah dah awak buat kat muke awk..banyak sangat kesan yang tidak menyenangkan...humm..pape pown...yeah..awak dah tak comey macam mase dulu...uh..soe..saya still pemenang dye,..hikhik..n akan sentiasa menjadi pemenang kn...saya comey.saya comey.saya comey..hikhikhik

Kiteowng lunch dekat The Chicken Rice Shop...heee...aku makan gilew banyak..dan ada aku kesah??ahak...den kiteowng tengok citew JANIN...humm..citew dye..aku boleh bagi 3BINTANG jew...seram?naaa...xdew ah sangat..sedih?ada lah sikit...bab yang aku palin suke..humm..tyme nak ending...budak kecil tuh comey sangat!seyeshhhhhh!

After kiteowng lepak mid..abang DD ajak pulak gi Pavi..hua...jalan dye...gilew jauh...seyesh!dan dalam perjalan uh..macam-macam aku makan..seyesh!walaupun baru makan..perut aku nieh..tak leh lah...jap nak ice-cream lah.roti lah.air lah..macam-macam lah..jenuh "dye" kena layan aku..uh..

Tyme ondway kiteowng grak sane...aku rasekan seluar aku basah!dammmmnnnn..bulan mengambang...why lah tyme-time gini nak jadik..duh!buat hal betul lah.sian abang n "dye" kena kehulu-kehilir..teman kan aku..carik seluar yang aku nak pkai..SORRY YUP!..menyusahkan..uhmmm...

After sume settle..yeah..dr atas sampai kebawah..aku tukar..aku tak selesa tyme tuh.mau segan dibuatnyew aku dekat abang DD...aduyai!Plan yang seterusnya nak gi tengok wayang kat Pavi tak jadik..aku tak selesa dan nak balik...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Sampai-sampai jew rumah...aku still lagi nampak kelibat kereta di pekarangan rumah aku!ape lagi..plan tok balik pahang lah pulak!jum-jum..packing-packing baju..n BRRRUUUMMMM...
HUHA-HUHA di pahang lah pulak=)..

walaupun apa yang terjadik hari ini...di Mid dan Pavi..itu lah yang terindah..dan hummm..tah bila lagi dapat jumpa abang DIDI dan "dye".

::Tadi dekat mid.aku ada usya ikan..huaaa..tenangnyew bilew tengok ikan-ikan tuh..hummm..dengan wane-wani..n tempat dye comey-comey..ase nak picit-picit jew..den..tibe-tibe..hati aku berkata""saya rindukan atomen saya..seharian dye tak antar msj pown dekat ucit dye..hummm..dye tak rindu ucit dye keh?"hummm

njoy ur HUHA-HUHA cean!

No comments: