Followers

Sunday, December 26, 2010

Selamat Pagi Cinta


"koookoookookkk"(bunyik ayam)

*check handphone

selamat pagi cinta"

huaaaa...jam sudah pown tunjuk tepat pukul 7.00 pagi..huaaa....nyenyak nyew tido semalam..dengan sejuk...uwaaahhhh..indahnyew dunia..pagi-pagi dah ada orang hantar msej gtuh...terase dunia nieh aku yang punya=).Qasehku..tq=')

Udara nyaman di kampung buatkan aku lagi makin sedar..indahnya ciptaan Illahi...Ya Allah..bersyukur nya aku kerana masih lagi berpeluang untuk hidup..Alhamdulillah...

-------------------------------------------------------------------------------------------

Sampai dekat kampung dalam pukul 5 petang semalam..sebelum aku balik kampung..aku stay dekat rumah pakcik aku dekat raub.den..tiba-tiba..aku terasa macam nak bake cupcakes...nyum2...2jenis cupcakes aku buat 1 cupcakes oreo dan lagi 1 cupcakes brwnies.
Uh...tergugat iman...sekian lame tak bake cupcakes...nyum2..dap2..

Then..tyme ondway balik kg..humm...tiba-tiba msj masuk...

UNKNOW;Cean balik pahang?
Ann;ko nieh sape haa...suke hati aku lah aku nak balik pahang keh.johor keh.kedah keh..aku guna duit ko ke?tak kan?pehal ko sibok-sibok?
UNKNOW;Cean bila marah makin cun lah...
ANN:Kepale hotak ko lah cun..ko nieh sape haa...

*Seyesh!aku benci bilew no tak kenal text aku..dan aku tak suke.tak suke.tak suke...dari dulu aku macam tuh...rase semak hotak ah no tak kenal naik nieh
ini membuatkan aku terase moody

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Kepada pemberi msj "Selamat Pagi Cinta"

Ya Allah ya tuhanku

Sekiranya dia jodohku

Kau dekat kan lah dia padaku

Restuilah hubungan kami

Berkatilah perjalanan hidup kami

Satukanlah kami

Ya Allah

Jika dia bukan tercipta untuk menemani aku

Kau jauhkan dia dari pandangan hidupku

Kau hapuskanlah rasa sayang di hatiku

Kau tutuplah pintu hatiku dari terus mengharap padanya


*saya mintak maaf...mungkin awak selalu ungkap kan perkataan sayang dekat saya..dan awak mengharapkan saya akan balas jugak..tapi itu hanyalah angan-angan..dan mungkin awak akan terasa hati dengan sikap saya..saya mintak maaf...hati saya masih belum terbuka untuk menerima awak..saya dah cuba sedaya upaya untuk terima awak..mungkin takdir awak dengan saya cuma lah sekadar kawan...hummm..Tapi saya bersyukur dan bertuah sebabnya saya dapat kasih sayang dan perhatiaan dari awak"

Terima kasih Bintang hatikuh!



------------------------------------------------------------------------------------------------
"sesungguhnya, kehidupan bahagia adalah bersama pasangan yang memahami kita,
sesungguhnya, segala kesakitan itu akan reda dengan limpahan kasih sayang. ~love is the best medicine~

No comments: