Followers

Wednesday, April 6, 2011

Kek lapis sarawak!

Alhamdulillah...siap gak 2 biji kek lapis sarawak..
Kali nieh aku try resepi baru...saje jew try2 resepi..yang penting kita kena berani..tak semestinya resepi tuh tak jadi kan..kite cuma kena tahu step n teknik sesuatu benda bila nak buat...

Aku ingat lagi..cikgu aku pernah cakap..bila kita nak buat sesuatu..kita mesti ada ilmu..dan dari situh kite boleyh agak-agak n tau macam mane nak ubah sesuatu resepi tuh...

so..y not kita try bende yang baru kan=)
so kali nieh saya try buat kek lapis asam n kek lapis choco chip


nieh aku nak citew pasal owng bawah nieh pulak;

Ini kak sakinah..tapi aku panggil k.kin jew...comeyh kan

Sebenarnyew..dah lama kiteowng dah tak borak-borak..sebab aku jarang on9 Facebook..lagi-lagi bilew dekat IKBN...

Dah cakap sekarang aku cuty 1minggu di rumah...pe lagi..memanjang on9 Facebook ah..huh

Tuptup....aku dapat notification..hummm..from who? its from sakinah
hehehe..comeyh pulak akak malam semalam kan..huh..;p
akak nak makan kek lapis yang ann buat erk?hmmm..nanty kite jumpa..ann bagi erk=)
saya rindu akak..okeh!gilew gilew.





No comments: