Followers

Tuesday, April 5, 2011

"segmen me & teddy bear"


1. kalau rajin follow la nina ye ;)
2. buat entry bertajuk "segmen me & teddy bear"
3. jawab soalan-soalan simple je. lagi senang masa korang jawab spm hari tu. hehe




- ceritakan 1st teddy bear korang dapat? :73:
Sweet memories that terpahad dalam hati sampai bilew-bilew lah

Okeh!saya dapat 1st teddy tyme dari ZUFAR..
Seyesh comeyh sangat+saya rasa dah cukup besar lah.
Dan tyme tuh dye turun kajang untuk pertama kalinyew..(thanx pa)
Dye belikan untuk prsent bufday aku..
thnx pa..luv ya!!

kenapa korang suka sangat dengan teddy bear?:69:
Sebab teddy nieh..comeyh sangat-sangat..
Dengan teddy lah kite boleyh peluk+ciom sume lah


- warna apa yang korang suka?:72:

lovePINK
but for my teddy..i lagi prfer coklat mude...uh..cute2


- perkara yang korang tak pernah lupa (kenangan) yang ada kaitan dengan teddy bear sampai k
orang sayang gila dengan teddy bear

Kenangan Qaseh AnneReDz..
Time tuh dating dengan LUQMAN HAKIM..(my ex)dekat mines..
Kiteowng jalan-jalan...den singgah dekat kedai yang de banyak sangat teddy...uh!comeyh2
Den...time jalan-jalan..kiteowng benti dekat side teddy..
Time tuh pulak..aku tengah belek2 teddy....


MAN pun tanya..."Awak nak tak??"
ANN pun jawab"hummm..tak payah lah awak..takmo"

*saya memang takkan mintak pun..sebab saya dah ada teddy yang besar..yang saya boleyh peluk+cium+menangis*
awak akan selalu jadi teddy saya..

- nama apa korang beri kat teddy bear tu & kenapa?:c:


Nama teddy ni TeddyOmen
:face12:
sebab nama hero-hero aku=)
sebab name nieh len dari yang len



Ann tag mereka :
Aida
4. tampal pic kat atas dalam entry korang..
5. jangan lupa tag 2 orang & pastikan mereka tahu ye :)
6. dah siap linkan ke ruangan komen blog ni ye..

No comments: