Followers

Monday, February 16, 2009

miss ma blog~weee...huh

wah!!sehari smalaman..aku xdapat pown bukak blog aku..windu2...kart blog&ms aku nieh..huh..(windu nak tengok pic jur sebenar)..huh...

dapat gak aku updatez blog aku..huh..

kisah semalam;

hummm..aku g keje macam bese lah..hari nie lak aku full..humm..aku xmsj pown dengan redz..yeah!sedikit terkilan lah..cz selalu dye akan teman aku tyme aku tengah rehat..tapi kali nieh..xpown..den..aku low kan ego aku skit..hee~aku dail lah numb dy..ma hubby...tinnn..tinnn..huh..xlame tuh dye pown angkat..huh..upew2 nyew dy nak men tennis..its key lah kan..tah lah..aku rase sebak semacam..huh..aku rase hari nieh..hati aku lembut gilew ah..den..aku mengalir air mate..hahaha..humm.kejap jurlah kan..cz malu ah nangis depan orang..agy2 kart kedai mkn?uh..mase tu gak..aku nampak khai(bf bella)..yeah..yeh kate kacak pown de lah gak kan..huh..tergugat siot..heee~yuyunk..jgn mare key..juz kddng..huh..okok..sambunk balik cite..huh..aku nampak ade gul wart suprce party kat kedai tuh..den..aku text msj kart bella la...ko kart mane??ko da bli kek tuh keh? den...dye xbalas pown??humm...cam de xkne jur..

mase aku da punch card...aku nampak bella ade dalam pakson??ait??hairan gak aku kkan...sape yang bg bf dye kek??cz dye da plan kart aku yang dye nak bagi balak dye kek&jam..so sweet aku rase..huh..
den...tyme aku lepok kart tempat jahit baju dengan dye..humm..dye cam len macam aku rase...humm...upe2 nyew...gul len da buat suprce party kart bf dy..uh.....lau kau kart tempat dye..yeah..aku pown sedih..dye nangis2 kart depan aku..aku peh lagi..rase nak join gak..humm...harap2 redz aku xmacam tuh lah...utamakan kawan dari aku..uh!!TIDAAAKKK...


too bella=...lex key yunk=)..aku sentiasew de..bilew ko nak ngs..aku nak join ko..tpi kng ko cakap aku lak yang over..huh..=p..so..sabar key yunk..

humm..aku xmsj pown gan redz..huh...konon2 majuk lah..*(lau aku majok pwon..ne lah dye reti nak pujuk..hampehhh..=p)*..Mase aku nak balik...msj masok.
ma hubby-sayang..awak da balik?...
Dengan ringan tangan nyew...aku pown balas lah..humm..aah..da balik..hari nieh balik jalan kaki....

wah!semangat gilew lah aku jalan kaki..huh..sampai2 kart umah..dalam kul 10.30..gile penat aku rase..sampai nak salin uniform pown xsempat..aku men bantai jur tdoe..huh..&&kart sebelah aku msty adew bantal busyuk aku&&baju yang dye bagi..heee~

Hari ini

huh!aku tdoe awal kan semalam...so..bangun lah dalam kul 6...huh..bangun2..cam bese..hantar cupckes kart sekolah2..yeah!itu kerja aku pagi2..
pas da hantar..ibu ajar aku buat apam..hee~..humm..ibu wart adunan..aku lah yang tukang bubuh&tukang perhabiskan apam..hee~..ibu kate..maktok(nenek) nak datang rumah..nak ajak aku pergi kemaskan rumah sewa dye kart balakong..humm...aku ingat nak bagi redz rase sikit lah kan apam tuh..huh..tangan cepat2 capai hp...

yunk...u nak xapam??ibu nak bagi?..aku terus send kart ma hubby..xlama tuh..hp aku masok msj..apam??ibu nak bg??bak kate orang lau rezeki jangan ditolak..hee..

aku pown cakap lah dengan ibu...ibu2..cean nak bagi luqman rase sikit leh x??humm..ibu cakap lah..lau nak bagi dye rase...g bg dye rase..hee~..aku pown pe lah lagi..bapak ah happy..huh...pas aku da habis keje kart rumah sewa kart balakong..maktok terus hantar aku dekat tempat redz keje..huh..yeah!pegy pown tempat dye keje..huh..akhirnya..dalam 20 min ah..jalan2..den aku nampak Petronas sri kembangan...yeah!..huh..da pown jumpa kan..humm..aku bukak2 pintu..peh agy..aku terus g jumpa ma hubby nieh..hee~..humm...rindu sangat kart dye..huh..aku juz jumpa dye..cz nak bagi apam jur??yeah..hahaha...nieh lah mase nak lepas rindu kn..heee=p..

humm.pas da smpai umah..aku terus coll kedai yummie..huh..nak boOking class wart kek..huh...aku da tempah 3 class..yeah!tok aku n redz??hee~besh2..
hummm...kul 5.30..wah!..mse aku nak kne tunggu bas...mase tuh..adew tu bas da lalu aw..aku nak ah naik..tapi dye xbenti pown kart tempat aku...humm..b4 aku kuar rumah td..ibu mare2..ca aku kuar lambat..kang tertinggal bas..mula lah nak suh ibu hantar sume...humm..
tangan nieh..cepat jur taip masj kart dye...wak...kitew gadoe gan ibu..&&skunk kitew tengah tunggu bas...humm...bilew bas da bla...aku terus coll umah...ibu..antar cean..babi lah bas tuh tinggal cean..hummm...dalam keadaan nangis yang agak teruk lah..hahaha..kart tepi jalan??hahaha..den..aku taip masj..awk..kitew g gan ibu..humm..bas tuh tinggal kitew lah..humm...bas tuh jaat..huh..=(..huh...xlama tuh..dye pown balas..tuh lah..gadoe lagi dengan ibu..den kena tinggal bas..skunk soh lak ibu hantar..humm..pe pengajaran yang awk dapt hari nieh yunk??..aku pown balas lah..jangan gadoe gan ibu&siap awal2..den dye pon balas lah...de lagi 1 yunk...awk kena makan banyak2..biar pakcik bas tuh nampak ma pwincess nieh..huh..tyme nieh lah yuyunk aku nieh leh wart lawak lak..huh...humm..aku ngs cz..



  • bas tinggal aku..

  • aku masok kje kul 6...

  • aku takowt ibu mare..so..bek aku ngs awl2 kn..heee~

  • aku skunk dalam emo yang tahap cipan..cepat terase ciot

huh..tuh jur sebab dye..heee~..cam dak kecik pown dew kan?huh..tyme smpai kart keje..aku nangis lagi..hee~


hummm...da pown malam..heee..nk tunggu balik jur nieh..aku kureng sehat..so..aku adew tdoe kart tempat kje tadi..heee~bella still agy xmsj gan bf dy?humm..sian dye..hummm...aku nak tunggu kul 10 nieh..pe lah ctew c bella tuh..geng2..heee..tyme aku lex mah..humm..aku on ym..huh..den..aku ym gan dye..huh..dy share pic dye gan aku..wah..sweet gilew pic tuh...smalm..bfday bf dye..humm..rini bau sambut..ok lah gak kn..walaupun xdapat jadi owng pertama...dye try tok jd owng pertama..yunk...lex key..taun depan leh agy..heee~
wow...cute an pic dyowng...jelesh2..sayunk!!me nak gak lol pic mcm nieh..hee~..sayunk kuh la...aku hope ko happy gan khai key..yeah..sweet kownk...shangat2

humm..banyak pengajaran yang aku dapat hari nie..huh..humm..too ma hubby..humm...kitew cepat sangat nangis..tunggu lah erk..kitew cari simen nak keraskan haty nieh...supaye hati nieh xlagi lmebut macam jely..hee~

No comments: