Followers

Wednesday, February 18, 2009

wah..pinklady crew&beshfwen~

humm..bilew aku bukak photobucket aku..msty aku tengok file pinklady aku..humm..mula lah aku teringat kisah2 dlu..hee~kadang aku rasa dulu kiteowng gaduh macam dak kecik lak..hee~citew dulu lah katekan!Thanks..nieh dew owng wart kan kart aku tyme aku dalam group nie...

~pinklady~
*pinky ann
*pinky fa
*pinky sha
*pinky faa

Dlu nieh lah group pujaan hatikuh..haahaaa..kan fa?hee~sampai siap dew ms pinklady tuh..den..crew nieh xleh tahan lame cz dew pob skit..selisihan faham..hee~..humm..faa n sya nieh dok kart lumut..sebenarnyew..aku dengan fa xpenah pown jumpa dyowng..kitewong juz cntct kart ms jur..aku knl c faa nieh dr c faizi lah..nieh lah ex faizi..humm..dlu aku adeq angkt c faizi lah..den..aku dapat tau c faizi nieh cple 2 orang..wah..&2orang tuh kwn aku sekarang..humm...skunk nieh..faizi anti dengan aku..dye kate aku lah punca dye clash gan awex dy..ait..come on lah..ko yang cple 2orang..2-2 tuh lak kwn aku..lagi pown c fa da bau lah yg ko nieh adew awex len..aku xkisah ko nak kwn gan aku keh x..yang aku tau..aku da pown mntx map..walaupon bagi aku..tuh bkn salah aku pown..=)..den mulai dari situh lah aku semakin hari semakin rapat dengan fa a.k.a fatihah..
hee~..aku sayunk sangat wow kart dye..da lame glew ah aku knl dye...lau aku dew pob..aku selalu ah gtau dye..ngs2 pown dew kan yunk..hee~..uh..aku ingat lagi..aku pernah gadoe gan dye..nie semua gare2 ina lah..aku pown xtau lah..sejak tuh lah..aku kureng bek gan fa..mmg perit gilew doo tyme tuh..aku selalu gak ah mengadu kart REMY..heee~den..aku cari care tok bek2 gan c fa..yeah..dr situ aku dapat rase..memang aku sayunk fa..hee~Den tyme nak xm..dye selalu push aku..sama dengan c remy..hee~&&pagi2 bute aku msty coll fa..soh dye bangun..den stdy lah sesame..heee..rase sweet sangat tyme tuh..hoho..aku pernah jumpa dye..sekali jur=(..aduh..tyme tuh lak..kart pwtc..&aku jumpa sya(bf dye)wOw!bf dye gilew tinggi..hee~den..sampai skunk ah xdpat2 jumpe..adoi...humm...c fa nieh..gilew pink aw...tuh yg sweet sal dye..heee.&dye gak lah yang gtau sal cupcakes kart aku..huh..t lah..1ary t..aku wart kn kart dye=)..&tyme aku gadoe gan dye sal ina..humm..mula2 memang aku mare gilew kat ina cz da citew bukan2 kat fa..den aku pikir2 lau ina xwat macam nie..mungkin aku xtau aku sayunk sangat kart dye=)&aku xnak kehilangan kawan akuh nieh..Lau kowank nak tau..aku..aku selalu bergosip dengan dye..yeah!xsah lau xbergosip..hee~aku shukew teramat bilew cakap gan dye..macam2 cite lah kiteowng cite..&yeah!aku xsangka..aku dengan dye fall in love wit RMC boy'swow...heee~yeye..t leh nek pelamin sesame..hahaha..dye selalu nasihat aku..ade sekali tuh..dye soh aku mintak map gan semua orang yang aku knl..aku pown mintx map lah gan semua..termasuk lah ex2 aku.eeee..hee~..lepas tuh..aku rase tenang lah sikit kan..huh.thanx fa...aw u xsoh i wart macam tuh..mayb skunk..ish2..banyak lagi ah dose i nie..huh..yunk!i sayunk sangat kart u..&&windu wow kart u..huh

hummm..mr.chocolate?heee~dye nieh..humm..sape dye bagi aku erk?hee~dulu aku pernah suke dye..yeah!shukew gilew..heee~aku knl dye dr fa lah...dye lah yang banyak tolong aku tyme nak kart spm..dye gan fa nieh beshfwen..huh..1st aku jumpa 17.12.2008..dekart leisuremall..huh..aku jumpa dye 1jam jur..mula2 jumpa tuh segan lah gak..dye tinggi lol..hee~1bnda yang aku suke sal dye..dye nieh ade sore yang lembut sangat2 tau..mesti cair lah wa kate sama lu..hee~
hee~1st aku jumpa pown..tyme dye keje kan..aku g gan sis aku..huh..dye sempat jumpa gan abg angkt kesayng aku..huh..yang 2nd lak..hummm..aku kuar g ts lah..tyme tuh 1st aku jumpa c redz lah..aku de buatkan cupcakes nieh kart remy..tpi mase tuh aku xjumpa pown remy cz xdew bndew nak nek..xpewh lah kn..aku kasi kart sis aku soh bagi kart remy jur..aku dew buatkan cupcakes c&c..mendew tuh erk??hee~chocolate&candy lah..huh..ble dye da dapat kotak tuh kn..hummm..dye adew antar msj kart aku..'awk..thx sngt..nape susa2 bwat kt sy..bslahny sy nk terima..awk!thx k..syg awk sngat2..fwenk 4eva!lup u..Huh!aku still lagi simpan msj2 dye lah..huh..cz bndew tuh hanya tinggal kenangan..hee~humm..dye xsuke gilew bilew aku ngs..hee~humm...dye kate dye xnak orang yang dye sayang menangis..lagi2 sal dye..huh..skunk nieh lau aku nangis..aku xg tau dye..huh..t dye nak babap..heee~wak2..kitew still kawan kan..bak kate wak bff..huh..&&kitew akan jadi miss candy wak kn..hee=)..sayunk wow kart awk...

2 comments:

AzreenAziz said...

fa sgt ske pink,
i ske pink,
u pon ske pink,
jom colorkan dunie ni ngan warne pink,
br besh!
he2
=]

Ann said...

heee~
aah..nak x??
hee~
bilik i sume da pink skunk.hee~

lau kite colorkn dunia nieh pinky..msty omey n cute..n peh g erk..lawa...semua ah...
ehhhh...besh2
heee~