Followers

Friday, June 12, 2009

Permulaan hidup baru?




Baru2 ni..
9.6.2008

yeah..aku mendapat panggilan dari Giat mara,putrjaya..

...:Boleh bercakap dengan shahrehan?
ann:yup2..saya bercakap
...:awk ada hantar permohonan masok giat mara kan?
ann:aah..ade
...:oke..awk kena hadir temuduga..hari khamis ni.pukul 10.dekat giatmara putrjaya dalam bahagian bakery

Humm..aku agak gembira ah..cz..bendew yang aku nak buat..aku akan dapat..

time intbew

Aku cam besa lah pakai baju kurung bese2 jur..Pagi2 lagi..kul 9 aku da gerak..intbew nyew kul 10..sajur jur datang awai.cz nak brekfast agy...
Hummm..aku msj dengan luqman..yeah..huh.berkurang lah cikit nervs aku nieh kn..aw x..YA ALLAH..cuak gilew2 ah..

Aku orang yang ke11 yang hadir temuduga tuh,huh..aku terpikir gak lah..juz nak dapat kan sijil pown skunk adew intbew erk??hummm.

...:perkenalkan diri awak?
ann:saya shahrehan,saya ada 4 ade brdik..n sya......
...:bawak tak sijil spm??
ann:bawak..nak ke??
...:humm..boleyh lah jugak..
ann:hummm
..:ait..result awk nieh sesuailah masok u..kenape xnak masok u pulak?
ann:hummm..
...:dekat sini kami xtawarkan penginapan.so..kalau awak nak duduk dalam..kamu kena sewa rumah yang berdekat disini dengan pelajar yang lain
ann:sewa rumah??humm


humm..mule lah aku berfikir balik..humm..perlukeh aku amek sijil jur dengan resul aku yang oke nieh??&& aku boleyh keh sewa rumah or berulang alik..bawak kete sendirik erk??



6 comments:

aimi najwa said...

an..
bwu akak taw yg g giat 2 ade ibtrview..klo kat tmpat akak kn xde intrview bgai..hahaha..
klo akak jd an kan baek msuk u dripd amik sijil..
coz msuk u cerah aw msa depan..
so msuk u..k??trpulang laa nk msuk ner2..akak just doa jew adk akak ni brjaya k??..chaiyokkk..heee..

Op Redz said...

comey nye awk kat sni yunk..
lme xjmpe awk kn..
heee~
bljr leklok nti..
take care k dear...
luv u always..
=)

piNky LuCiA said...

bljr kat mana2 sume sama je. yang penting ilmu :)

Ann said...

k.wa-Hummm..ann nk smtng dr kmhiran lah kak..n aw dpt giatmara bkry nieh...kire oke lah..cz bndew yg ann nk..ann minat kn..
humm..okok..adeq akk msty wart yg terbek lah=)

Ann said...

opredz-hee~comey ka??
hee~xdew ah..bese2 jur ah wak..
yup2..owng bljr lelok t..
yup=)
luv u too sygs

nana :) said...

blja lelok yew anne..i owez akn doakan u!!!=]