Followers

Monday, August 24, 2009

Muhammad Alif

Pelajar yang menuntut ilmu di Giatmara Putrajaya..hanyalah seramai 22 orang sahaja..
Sedikit sahaja bilangan nya kan..
6 lelaki dan selebihnya perempuan.
Okeylahkan..so..cikgu mudah memberi tunjuk ajar

Terdapat 5 kumpulan yang dipecahkan oleh cikgu2..
Dalam setiap group..mesty terselit seorang lelaki..sebagai ketua.
Dalam group aku..
Muhammad Alif nieh sebagai ketua..dan tiga lagi ahlinya,aku,nurul dan bella.

Sejak mula class lagi..aku xpandang laki n xpenah nak rapat dengan pelajar lelaki GM..
tah..memang aku gnie ah..sampai 1 tahap..budak lelaki kat class aku gelar aku "sombong"

1hari tuh..aku mule bergaul dengan pelajar lelaki..den...
Alifff...mule rapat dengan aku..
kelakuannya dulu yang anggap aku sebagai kawan..kini berubah menjadi lebih dari kawan
Aku TIDAK SELESA KOWT!
Dengan cemburu yang tidak menentu,dengan mengawal setiap gerak geri aku dan tidak membenarkan aku berkawan or rapat dengan budak lelaki GM..

Memang dye agak rapat dengan aku..
Tapi aku xbermaksud nak lebih dari kawan cz aku da ada sidye..
sidye still lagi dalam hati aku..
Humm..memang dye dekat dengan aku
mungkin disebabkan dengan "kemanjaan" membuatkan sidye mula merapatkan diri dengan aku..

"aku xpernah nak jelez macam nieh,mungkin sebab aku da mula sayang dekat ko"

Itu yang dye pernah cakap dekat aku...

Memang dye selalu tunaikan pe yang aku pinta..

-Berkayak
-bersiar-siar nek basikal
-G taman bunga

Tapi aku hanya anggap alif sebagai kawan
Aku tak mungkin akan berpaling arah...
dan..aku tak akan mungkin menyanyangi sesiapa pown...kecuali..sidye....

2 comments:

nikqistienna said...

hehe ramainye peminat anne. kang luqman jeles kang :P

Ann said...

hoho..
tuh lah tina..
an pown xtau..
kwn bese2 pown..de gak owng pikir bnde len..
susah betul lah.

humm..luqman jeles??
isau gak seyh..hehehhe=)