Followers

Sunday, August 30, 2009

Yang Terindah=)

Huh..akhirnya dapat jugak aku mengupdate kan blog aku..
Seharian aku menghadap buat biskut raya jur..yang ditempah custmer..dari awal pagi sampai lah pukul 6petang..den..lepas mandi dan berbuka..aku sambung balik buat biskut raya sampai pukul 10 malam..esok pagi sambung buat tart nenas dan tart stwbery..nyum2=D


wah..nana cepat ko update sal kite kn..=)

heheh..skunk turn aku lah..
Aku tak sempat nak update blog semalam..cz teramat lah letih..
sampai rumah pown malam


semalam...aku jumpa puterikuh..heheh..Nana lah..sape lagikan.??heea

Huh..akhirnya..dapat jugak aku jumpa dye..lamew ah xdapat jumpa dye..
sejak...dye masok belajar dekat UIA..den tukar dekat terengganu..
aku ingat xboleh jumpa dye dah..cz dye teramatlah jauh...
last2..semalam hari aku dapat date dengan dye...
yeah=)

Seronok sangat2 lah cz dapat luangkan waktu dengan dye..aw x..aku memang bz dengan class ah..
sepatutnya..semalam aku memang ada class pown..humm..disebabkan..aku xnak lepaskan peluang jumpa nana..aku..XPERGI AH CLASS..heee~Kiteowng g tengok wayang citew UP..
citew tuh..besh2..kelakar,romantik,sedih..semua ada..
Hummm.tibe2..teringat dekat LUQMAN..hummm...lamew sangat xjumpa dye..miss tol eh.

Kiteowng banyak jalan2 n borak2..wah..besh2..banyak sangat citew nak d'kongsi..huh
dari tengahari sampai malam nana dengan aku..=)
Tyme berbuka pulak..aku ajak dye berbuka dekat rumah nenek aku dekat sri petaling..

Sampai dekat rumah nenek dalam pukul 5..den...tyme nak solat tuh..aku ..coll LUQMAN..
Huh..sajur..untuk lepaskan rindu..
TIBA2...tergerak hati aku nak bagi LUQMAN cakap dengan maktok(nenek)..

hee~..
setiap kali aku balik rumah maktok jur..maktok mesti tanya pasal LUQMAN eh..aish..haaa..

*Cucu maktokkk...

haaa..nieh jur yang aku dengar..bilew aku pas hanDphone aku dekat maktok..
wah..mesra sangat eh =D

Den.tyme berbuka pulak..ibu masak banyak sangat lauk dari rumah..
sedap2 belake..nyum2..=D..selera betul aku tyme uh..agy2 bilew ada ikan bakar n ketam..wah~

Jam pun da menunjuk pukul 8.30..
humm..tyme untuk hantar nana pulang..
aish..sebab pukul 9,dye adew actvty..

Tapi..hari semalam memang indah lah..jumpa dengan puteri kuh..den..sayang aku dekat si LUQMAN lagi bertambah..hee~
Hope nanty dapat jumpa dye dalam bulan 9..
=)

sayang!!rindu dekat awak..nak jumpa..weee=)



------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kisah hari nieh pulak...
Hummm..
buatkan biskut raye dekat abang=)
den...

Happy Birthday to you..
Happy Birthday to you....
Happy Birthday to Abang..
Happy Birthday to YOOOOOUUUUU=)
Heee~
masuk tidoe=)

No comments: